Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hehe, das waar,Denk ook niet dat het een probleem is, maar vond het gewoon wel leuk om ze zo achter elkaar te horen![]()

Ik ga zo nog even bij de buuv langs denk ik.Wauw Pablo, ik weet gewoon niet eens hoe ik hierop moet reageren.

zou best kunnen, maar dit ligt allemaal toch wel héél erg dicht bij elkaar niet? sommige tracks identiek
dezelfde whoosh / clap op de 8e, de snare, de tutututuut... zijn meer identieke elementen dan onderscheidende.

heeft iemand überhaupt wél de soundcloud geluisterd en dáár een mening over ?!?!
De soundcloud is op z'n minst OPMERKELIJK te noemen toch?
jammer dat mensen gewoon inhaken zonder überhaupt te luisteren. reageer dan niet als je niet inhoudelijk kan/wil reageren. dus hup! eerst afluisteren, anders mis je de clou...... graag daarna even inhoudelijk reageren. Voor de mensen die het daarna NOG steeds niet begrijpen: Er komen 16 tracks voorbij (iedere track 2 maten, dus na iedere 8ste tel begint een nieuwe track, echt waar? een NIEUWE? track? wow, ik dacht dat het één track was!, nou ik ook![]()
snappie em nu? welke tracks?? staat in de tracklist eronder....

Niks moet natuurlijkVooral het stukje verplicht afluisteren voordat je er wat over kan zeggen....ben je lekker klaar mee
Na twee tellen uitgezet, was al lang genoeg...
maar zonder te luisteren kan je natuurlijk inhoudelijk niks bijdragen 
Niks moet natuurlijkmaar zonder te luisteren kan je natuurlijk inhoudelijk niks bijdragen
![]()