MacGyverGear
midi-life crisis
Heb afgelopen weekend, na lang zoeken, wikken en wegen een leuk mixertje op de kop getikt.
Zocht naar iets analoogs om e.e.a. te summen en samen met een meer-sporenrecorder te kunnen gebruiken.
Had al een paar fostexen en nog wat andere gegadigden op het oog. Wat heen en weer gemaild en advies ingewonnen.. maar 't was het gewoon allemaal net niet.
Had deze Sony zelf nog nooit ergens gezien, is weinig over te vinden maar 't is echt een leuk ding.
Barst van in de ins en auxen en daarbij ook nogeens 4 stereo subgroepen.
In totaal 34 ins.. 10 mono. 4 stereo met EQ en 4 stereo returns en nog mogelijkheden om 8 tape returns via aux 1 en 2 aan je master toe te voegen.
Faders schijnen VCA's te zijn.. geen kraakje te horen iig.
Toonregeling is wat beperkt helaas maar de klank is erg goed en lots of headroom.
Helaas waren er een paar mankementjes. Paar knopjes blijven niet hangen maar die heb ik nu geblokkeerd met stukjes tandestoker
Ook vreemd is dat de VU niet uitslaat als er geen AFL's zijn geselecteerd.
Hoofdtelefoon uitgang werkt ook niet.. maar mocht em voor 50 euro meenemen en daar kon ik em niet voor laten staan.
Ben ontzettend blij dat ik em meegenomen heb.
Heb er effe een oud experimentje doorheen gehaald. Weet niet of je er heel veel van kunt zeggen aangezien ik max 14 kanalen als audio-outs kon maken met mijn EMU's maar vond het sowieso weleens leuk om een digitaal project door een analoge mengert heen te halen.
Projectje is voornamelijk de VST TAL-UNO-LX qua synths + heel veel samples.
Heb express een ruisje aan het begin en eind lvan de MP3 aten staan maar is toch behoorlijk stiller dan alle mengertjes die ik tot nu toe had.
Zocht naar iets analoogs om e.e.a. te summen en samen met een meer-sporenrecorder te kunnen gebruiken.
Had al een paar fostexen en nog wat andere gegadigden op het oog. Wat heen en weer gemaild en advies ingewonnen.. maar 't was het gewoon allemaal net niet.
Had deze Sony zelf nog nooit ergens gezien, is weinig over te vinden maar 't is echt een leuk ding.
Barst van in de ins en auxen en daarbij ook nogeens 4 stereo subgroepen.
In totaal 34 ins.. 10 mono. 4 stereo met EQ en 4 stereo returns en nog mogelijkheden om 8 tape returns via aux 1 en 2 aan je master toe te voegen.
Faders schijnen VCA's te zijn.. geen kraakje te horen iig.

Toonregeling is wat beperkt helaas maar de klank is erg goed en lots of headroom.
Helaas waren er een paar mankementjes. Paar knopjes blijven niet hangen maar die heb ik nu geblokkeerd met stukjes tandestoker

Ook vreemd is dat de VU niet uitslaat als er geen AFL's zijn geselecteerd.
Hoofdtelefoon uitgang werkt ook niet.. maar mocht em voor 50 euro meenemen en daar kon ik em niet voor laten staan.
Ben ontzettend blij dat ik em meegenomen heb.Heb er effe een oud experimentje doorheen gehaald. Weet niet of je er heel veel van kunt zeggen aangezien ik max 14 kanalen als audio-outs kon maken met mijn EMU's maar vond het sowieso weleens leuk om een digitaal project door een analoge mengert heen te halen.

Projectje is voornamelijk de VST TAL-UNO-LX qua synths + heel veel samples.
Heb express een ruisje aan het begin en eind lvan de MP3 aten staan maar is toch behoorlijk stiller dan alle mengertjes die ik tot nu toe had.