[Triphop vocal] - In my room

SB-SIX

Ouwe rot
Ey,

Ik heb een nieuwe track afgemaakt in een genre dat ik niet heel vaak doe. Was zelf wel trots op het resultaat maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden. De synth sounds zijn bijna allemaal tempest.
Vocals zijn van Emmi Hiivola, ga daar in de toekomst vaker mee samenwerken als het goed is.

Cheers!

Heel erg mooi!! :okdan::halleluja

Die vocal hum die van rechts naar links en weer terug gepanned wordt is ook heel mooi gedaan. Af en toe heb ik wel wat moeite met de gepitchte vocal. Die klinkt echt alsof hij omhoog gezet is. Kun je dat niet corrigeren op de een of andere manier? En af en toe mis ik wat reverb op de lead vocal, mag van mij een tikkie omhoog. Verder klinkt de mix uitstekend.

Heel erg mooi!! :okdan::halleluja

Die vocal hum die van rechts naar links en weer terug gepanned wordt is ook heel mooi gedaan. Af en toe heb ik wel wat moeite met de gepitchte vocal. Die klinkt echt alsof hij omhoog gezet is. Kun je dat niet corrigeren op de een of andere manier? En af en toe mis ik wat reverb op de lead vocal, mag van mij een tikkie omhoog. Verder klinkt de mix uitstekend.

Koel thanks! Geloof het of niet, de vocals zijn niet gepitched :) dat is gewoon haar stem. Ga ff kijken hoe het klinkt met wat meer verb, thanks voor de tip.

Klinkt een beetje als of er een dikke waas over de hele track heen ligt, vocal klinkt ook iets te hoog imo.
Wel heel mooi gedaan verder :okdan: Vooral zo doorgaan

Lekkere track zeg! Mooie vocalen en dito sfeer!

Drop op 0.43 kan wel wat spannender, ik verwachte heel wat na het aanzwellende geluid...

op 1.38 denk ik dit gaat verkeerd op 1.48 ben ik het er helemaal mee eens!
Smecht gut!

Like it a lot! :)

Nice :-)
Kan qua song structuur nog wat meer gebeuren. Sfeer is erg goed.

Vocs klinken ietwat dof naar mijn gevoel, waarmee heb je ze opgenomen?

Erg gaaf! vind de claps alleen iets uit de mix vallen. Ze galmen/delayen wel maar vallen snel dood. misschien nog lichte reverb erop zodat ze meer passen bij de rest van de ruimtelijkere elementen in de track?

Back