Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Licensing fee staat als het goed is op de website van Buma/ Stemra brz, percentage is 80 % van de verkoop ex. B/S

Bedankt voor je antwoord.....maar ik was eigenlijk op zoek naar een verhaal in euro's, weet niet of je dat wilt delen, maar dat is voor mij veel interresanter om te weten dan een percentage enzow. Hoop dat je dat snapt![]()

Kan dat alleen maar aanmoedigen ondernemerschap is super cool. T is best pittig, kan mij heel goed voorstellen dat als je er niet mee te maken hebt gehad je de bomen door het bos niet meer ziet.Ga ik nog eens de bumra stemra site uitpluizen. Speel al langer met het idee om een label te beginnen om muziek uit te kunnen brengen waar ik helemaal voor ga. Ik heb geen winstdoelstelling maar als het wat opleverd kan dat ingezet worden om meer te besteden aan marketing, etc.
Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk een doolhof en waar standaard contracten al liggen zou me dat al veel helpen, tips zijn dus van harte welkom![]()

Bedankt voor je antwoord.....maar ik was eigenlijk op zoek naar een verhaal in euro's, weet niet of je dat wilt delen, maar dat is voor mij veel interresanter om te weten dan een percentage enzow. Hoop dat je dat snapt![]()

Nee eigenlijk niet, ff mijn zienswijze: ik zie het als een mashup uuhm en zolang je hem niet in distributie/ geld mee verdient dan is het, ok.Owwww.....voelt dat niet gek dan om te doen?
No probs Waz!
Ik vroeg me net vandeweek nog af hoe het met je ging
Cheers,
Exo.![]()

). Uiteindelijk heeft Pimpampeter gelijk, vele kleintjes maken......