Cupcreamrecords

iedereen gebruikt dezelfde tools een kick is een kick, een snare is een snare verandert erg weinig of het nu uit een apparaat komt of dat het bijv. hier vandaan komt
http://www.freesound.org

lekker je ding doen, eens :okdan:

Ik hoordre toch op je volume 1 snips wat complete VEC rifjes voorbijkomen ;) Subgroover hoorde ze ook :D

Maaruh niet zo kort op de bal joh. gewoon lekker relaxed je ding doen. Misschien bedoel je het niet zo, maar het lijkt of je continue in de verdediging moet schieten over hoe JIJ je ding doet. (komt misschien ok wel door de mangel op het Vato forum :D) maar dat hoeft echt niet joh. gewoon lekker dingen maken die jij leuk vind en de paden bewandelen welke jou nuttig lijken, ook hier is weer de cliche, it's not the destination, maar de journey....

Ik kan alleen moeilijk rijmen wat je nou precies wil. qua muziekstijl maak je eigenlijk de liftmuzak van de progressive, alle Romero, hardwell, Afrojack Wannabee cliche kunstjes bij elkaar gestopt in één track, zonder eigenlijk enige muzikale inhoud.

Zit binnen het genre totaal geen identiteit in, niemand zal zeggen, hé dat lijkt me nou een typische Waz track, als je begrijpt wat ik bedoel.

De vraag is dus, nu je de kunst van het sprokkelen, tutorials bekijken en het knippen en plakken beheerst, wat wil je nu echt maken? en wat is het stempel dat je de komende periode op de progressive scene wilt gaan drukken?

Want ik kan me niet voorstellen dat je al deze moeite doet met wat "me too" tracks, puur omdat het kan.

Ik ben gewoon nieuwsgierig Henri, 't is geen kruisverhoor :D
Maar Waz doet een hoop moeite, investeert zelfs in mastering, maar is aan de andere kant zo laconiek dat het hem allemaal niks kost..... ik probeer dat te rijmen, that's all

Ik hoordre toch op je volume 1 snips wat complete VEC rifjes voorbijkomen Subgroover hoorde ze ook
heb ik al eerder gezegd dat zegt meer over jullie dan over mij en beschouw het als een compliment :)

wat wil je nu echt maken?
"muziek" zolang het voldoet aan het KISS principe, dus voor een groot publiek toegankelijk :)

maar is aan de andere kant zo laconiek dat het hem allemaal niks kost
neeuh dit verzin je ter plekke.

investeert zelfs in mastering
ja zeker, ik wil dat als men het gebruikt geen twijfel kan bestaan over de kwaliteit/ hardheid/ tonaliteit ed. Al had ik alle gear en kennis om het zelf te kunnen had ik het alsnog door een derde laten masteren.

Da's alleen maar verstandig. En jij wordt er gelukkig van, dus zal ik verder niet zeuren :D

Ik kan het vaak niet rijmen dat ik her en der weleens comments voorbij zie komen waar gemeend wordt dat er presets en samples uit packs zijn gebruikt.. en daar dan ook vaak nog minachtend over doen..
Om dat te herkennen moet je toch minstens zelf zo'n presetbank of samplepack aangeschaft hebben lijkt mij?? Da's toch best raar dan :D:okdan:

Laat ik het zo zeggen, ze komen aan de mastering kant regelmatig voorbij

Om dat te herkennen moet je toch minstens zelf zo'n presetbank of samplepack aangeschaft hebben lijkt mij?? Da's toch best raar dan
precies en uuh je geld daaraan uitgeven oid ben je gek, loop je risico voor gezeik, mij nie gezien.

All melodies, melodic loops are licenced for non-commercial use only.
http://refx.com/products/vengeance/specs/

Laat ik het zo zeggen, ze komen aan de mastering kant regelmatig voorbij

Das intressant voor wie heb je allemaal gemasterd ?

Voor een hele hoop hobby producers zoals jij, geen grote beatport top 100 namen hoor en een paar forumleden hier die al wat verder zijn, maar die mogen zelf inhaken als ze dat willen delen.

spontaan te soppeuh weet je wel weet je niieee-t...

scenes2.jpg

Soppe of niet....licentie ding werkt. 1ste sales resultaten van de eerste licenties zijn binnen :D

11-11-2013.....nieuwe release Sounds of Amsterdamz....dit is niet wat je gewent bent. Dit gaat tech house worden meer underground (voor liefhebbers). Komt ook nog vette lounge/ chill out muziek aan ed. maar das iets later en vette muziek van Arpatle en ik :)

2hmmpu8.jpg

Muhahaha, je bent nieuwsgierig wat het oplevert......je kan er igg een marsreep van halen.

Tijd om volwassen te worden Snelkookbami.

Laatst gewijzigd:
Heb maanden geleden het een en ander van je gehoord, en ik vond t ERG goed in mekaar zitten. Lekker commercieel, en veelzijdig als je t mij vraagt.

Waar succes is, in welke mate dan ook, zijn altijd mensen die het bekritiseren. Hoe verder je komt, hoe kritischer mensen zijn op wat je maakt. Ik maak t zelf elke dag mee. Maar gelukkig voor alle forumleden val ik niemand lastig met mijn muzieksoort... ;)

WAZ: goed bezig. keep up the good work!

Heey Pimpampeter, longtime no speak, how is life ?

Je omschrijft het erg goed :okdan:

Had niet kunnen voorspellen, dat t zo goed zou lopen. Eigenlijk wel :o:, album 1 en 2 is bijna weg getekend geweest bij 1 van de Majeurs :).

Ik heb je advies nodig, pm je wel.

Blijf zekers doen wat ik vet vind, bedankt voor je lieve woorden :).

Groetjes en good luck met wat je doet :okdan:

Back