iedereen gebruikt dezelfde tools een kick is een kick, een snare is een snare verandert erg weinig of het nu uit een apparaat komt of dat het bijv. hier vandaan komt
http://www.freesound.org
lekker je ding doen, eens
Ik hoordre toch op je volume 1 snips wat complete VEC rifjes voorbijkomen

Subgroover hoorde ze ook
Maaruh niet zo kort op de bal joh. gewoon lekker relaxed je ding doen. Misschien bedoel je het niet zo, maar het lijkt of je continue in de verdediging moet schieten over hoe JIJ je ding doet. (komt misschien ok wel door de mangel op het Vato forum

) maar dat hoeft echt niet joh. gewoon lekker dingen maken die jij leuk vind en de paden bewandelen welke jou nuttig lijken, ook hier is weer de cliche, it's not the destination, maar de journey....
Ik kan alleen moeilijk rijmen wat je nou precies wil. qua muziekstijl maak je eigenlijk de liftmuzak van de progressive, alle Romero, hardwell, Afrojack Wannabee cliche kunstjes bij elkaar gestopt in één track, zonder eigenlijk enige muzikale inhoud.
Zit binnen het genre totaal geen identiteit in, niemand zal zeggen, hé dat lijkt me nou een typische Waz track, als je begrijpt wat ik bedoel.
De vraag is dus, nu je de kunst van het sprokkelen, tutorials bekijken en het knippen en plakken beheerst, wat wil je nu echt maken? en wat is het stempel dat je de komende periode op de progressive scene wilt gaan drukken?
Want ik kan me niet voorstellen dat je al deze moeite doet met wat "me too" tracks, puur omdat het kan.