Cupcreamrecords

Dit soort teksten zijn heel belangrijk, iets verder denken dan...... Zoiets heb ik professionals zien doen.

@ Snelkookbami....voor album 2 ga ik n promotiepakket boeken, heb ik gisternacht besloten. Heb ook nog facebook en google voyagers oid liggen die moet ik ook ns n x gaan inzetten :)

Haha waar zag je dat staan dat ik kan zingen. ik zing als een valse kraai.
Maar ik werk wel veel met vocalisten. Ik loop wel effe door alle trcks heen dit weekend.
ik heb je je youtube uploads bekeken :). Ik pm je wel niet alle tracks staan erop

En het feit of je iets verkoopt wordt misschien wel voor de helft bepaalt door de eerste indruk.
Dis de de andere kant van het verhaal. Mja mn verwachting is 0 wbt verkoop ;) First name/awareness building, duurt ongeveer 1 jaar oid.

Dus ik hoop dat je de zaak nog kunt aanpassen
Yes sir alles is aan te passen.

Dit zijn de officiële teksten:

About cupcreamrecords, Ultimate Bangers Volume Series:

Ultimate Bangers Volume series is a compilation with the cut of the edge weekend bangers. Floor fillers that makes the dance floor crazy. Our djs/ producers are specialized in the finest electronic/ dance music, entertainment and high fashion. Cupcreamrecords has a unique sound influenced by old skool- combined with new skool - style. Our records are made by the K.I.S.S. principle, therefore understandable, recognizable, attractive for a wide range of audience. Our goal is very simple make people happy with our music. For bookings, info and ore licensing: www.cupcreamrecords.com, info@cupcreamrecords, cupcreamrecords@gmail.com

About Wall S:

Wall S passion for music started at young age. At 16 years old he participated at a dj competition organized by a local broadcasting for community centers. After the broadcast his bookings rased, he played as a dj at gig’s, for companies like ID&T. Wall S, started to produce music and collaborate, with twice a almost getting singed. After fail-led negotiations he decided to focus on his study. Now years later he finished his law degree and got his focus back on music. Wall S has a unique sound influenced by old skool- combined with new skool - style. For bookings, info and ore licensing: www.cupcreamrecords, info@cupcreamrecords, cupcreamrecords@gmail.com

Laatst gewijzigd:
Ik heb je tracks eens aandachtig geluisterd. Over het algemeen van een ok niveau.

Waar ik me groen en geel aan erger is het overmatig gebruik van de kant en klare Vengeance Dirty Electro-loopjes. Sommige ervan zitten als complete loop in je tracks.
Daar kun je heden ten dage gewoon niet mee aankomen.
Natuurlijk is het gebruik van die kant en klare baslijntjes en wobblegeluidjes niet uit den boze, maar doe er dan iets creatiefs mee en maak het je eigen!
Knip en plak het zodanig in elkaar en smijt er een zodanige hoeveelheid effecten overheen dat je je op die manier je eigen sound creëert!

Je tracks zitten allemaal wel goed in elkaar. De mix klopt, de arrangementen zijn over het algemeen ook wel ok, maar het heeft totaal geen identiteit. en DAT is nou juist hetgeen wel nodig is om het tot een succes te maken.

Verder ben je je (zo te lezen) volle bak op promotie aan het storten en complete ideeën aan het uitwerken van albums en hoe deze aan de man te brengen. Allemaal leuk, maar ga je gewoon met muziek maken bezig houden en laat het promotieverhaal gewoon over aan mensen die dat kunnen / die de netwerken daarvoor hebben.
Je kunt wel van de daken schreeuwen dat je al zoveel Soundcloud followers hebt, maar het is niet voor niets dat je YouTube-filmpjes maar op hooguit een paarhonderd views blijven steken.

Stuur je tracks naar labels. Voor deze muziek is echt animo. Het zullen geen wereldhits worden, maar het zou het prima doen op een groot aantal B-compilaties. En dat wereldwijd kan best nog wat naamsbekendheid opleveren.

Mijn advies is dus: Stuur je tracks en projectconcept naar diverse labels. Om de juiste labels te vinden ga je gewoon een aantal uurtjes op internet speuren. Teken ze hier-en-daar weg. Ga in de tussentijd gewoon lekker door met muziek maken, maar probeer steeds minder kant en klaar spul te gebruiken en ga op zoek naar je 'eigen sound'.
Word steeds bekender en heb uiteindelijk succes met je werk, want dat is toch waar het je uiteindelijk om gaat, lijkt me... :) Het talent heb je in ieder geval wel, maar het moet er nog uitkomen!

Succes!

Proficiat! En goed bezig. Zelf ben ik een ouwe knakker maar kan me best inbeelden dat dit bij de jeugdige generatie als een bom inslaat.:okdan:

En wat die typos betreffen, ik moet hier heel hard om lachen want de ironie is dat het dus wel degelijk werkt - want kijk eens hoe er hier al over gepraat wordt. In marketing zijn er geen regels en alles is veroorloofd, van zolang het de aandacht trekt en de mensen ermee bezig zijn. Dat wisten ze al een tijdje bij Benetton: there's no bad publicity.:P

Ze zijn nog steeds om te HUILEN:

Ultimate Bangers Volume series is a compilation with the cutting edge weekend bangers. Floor fillers that makes the dance floor crazy. Our dj's/ producers are specialized in the finest electronic/ dance music, entertainment and high fashion. Cupcreamrecords has a unique sound influenced by old skool- combined with new skool - style. Our records are made by the K.I.S.S. principle, therefore understandable, recognizable, and attractive for a wide range of audience. Our goal is very simple: make people happy with our music. For bookings, info and/ore licensing: www.cupcreamrecords.com, info@cupcreamrecords, cupcreamrecords@gmail.com

About Wall S:

Wall S his passion for music started at young age. Being 16 years old he participated at a dj competition organized by a local broadcasting?? for community centers. After the broadcast his bookings rased, he played as a dj at gig’s, for companies like ID&T??. Wall S, started producing music and collaborate, with twice a almost getting singed. After fail-led negotiations he decided to focus on his study. Now years later, he finished his law degree and got his focus back on music. Wall S has a unique sound, influenced by old skool- combined with new skool - style. For bookings, info and ore licensing: www.cupcreamrecords, info@cupcreamrecords, cupcreamrecords@gmail.com

Ze zijn nog steeds om te HUILEN:

Ultimate Bangers Volume series is a compilation with the cutting edge weekend bangers. Floor fillers that makes [zonder s in het meervoud] the dance floor go crazy. Our dj's/ producers are specialized in the finest electronic/ dance music, entertainment and high fashion. Cupcreamrecords has a unique sound influenced by old skool- combined with new skool - style. Our records are made by the K.I.S.S. principle, therefore understandable, recognizable [nooit een komma voor het woord "en"] and attractive for a wide range of audience. Our goal is very simple: make people happy with our music. For bookings, info and/or e-licensing: www.cupcreamrecords.com, info@cupcreamrecords, cupcreamrecords@gmail.com

About Wall S:

Wall S' passion for music started at a young age. Being 16 years old he participated at a dj competition organized by a local broadcasting (radio?) for community centers. After this broadcast show, his bookings raised. He played as a DJ at gigs and for companies like ID&T??. Wall S started producing music [and collaborate, with twice a almost getting singed???.] After failed negotiations he decided to focus on his study. Now, years later after finishing his law degree, he got his focus back on music. Wall S has a unique sound; influenced by old skool- combined with new skool - style. For bookings, info and or e-licensing: www.cupcreamrecords, info@cupcreamrecords, cupcreamrecords@gmail.com

Zo.... nog wat gewijzigd.
Hoe zit dat met dat wat nog in het rood staat?
Wat bedoel je er eigenlijk mee?

Cheers,
Exo. :mega:

rood had ik op of aanmerkingen op, of waren verbeteringen. of zinnen waar ik geen touw aan vast kon knopen. maar gezamenlijk komen we er wel.

Waz, vraag je ook even af welke info relevant is voor de lezer.

Goed advies van Subgroover!

Ok, ik zie die pm wel komen. Als ik een idee ergens bij heb laat ik het je weten.

Ik heb je tracks eens aandachtig geluisterd. Over het algemeen van een ok niveau.
cheers :okdan:

Waar ik me groen en geel aan erger is het overmatig gebruik van de kant en klare Vengeance Dirty Electro-loopjes. Sommige ervan zitten als complete loop in je tracks.
Dat is wat je denkt te horen ? Laatste waar ik mn geld aan zou uitgeven is Vengeance, dat vooral om zie quote. Heb namelijk geen zin om geld uit te geven aan mastering, in te leveren en dat het systeem het weigert of nog erger Vengeance met een claim komt. VB Klapjes ed heb ik van Swedish House Maffia- one

All melodies, melodic loops and compositions are licenced for non-commercial use only.
http://refx.com/products/vengeance/specs/

en DAT is nou juist hetgeen wel nodig is om het tot een succes te maken.
Ik geloof dat succes met de tijd komt. Ik geloof niet in een instant hit. Het enige waar ik voor zorg is dat het aan het KISS idee voldoet, lekker in het gehoor ligt en verhandelbaar moet zijn. Sterker gesteld album 1 wat betreft bovenstaande niet 100% geslaagd. Album 2 voldoet daar beter aan.

maar ga je gewoon met muziek maken bezig houden
Altijd, wneer het kan :okdan:

en laat het promotieverhaal gewoon over aan mensen die dat kunnen / die de netwerken daarvoor hebben.
en dat is? mensen welke mensen ?

Je kunt wel van de daken schreeuwen dat je al zoveel Soundcloud followers hebt, maar het is niet voor niets dat je YouTube-filmpjes maar op hooguit een paarhonderd views blijven steken.
Wie het kleine niet eert........

Het is een goed begin, vroeger lag de muziek te verstoffen, if you get my drift. Tuulk het is geen 1 miljoen hits, likes, followers, enz. enz. maar ja das niet zo heel moeilijk te verwezelijken vandaag de dag, als je geld hebt. Het is maar net waar jij je geld aan uit wilt geven.

Maar ze blijven niet steken hoor, ze groeien :), zo erg snel dat ik van youtube deze melding kreeg :(

Om te controleren dat je video's door mensen worden bekeken (en niet door computerprogramma's), kan YouTube tijdelijk de weergavetelling vertragen of opschorten om te verifiëren of de weergaven echt en accuraat zijn.
Wanneer dit gebeurt, worden de eerste 300 weergaven gewoonlijk geteld, maar worden weergaven daarna in de wacht gezet. Maak je geen zorgen. Hoewel de weergaven tijdelijk niet worden getoond, blijven wij deze wel bijhouden.
Wanneer de weergaven zijn geverifieerd, wordt de weergavetelling na een paar uur weer hervat. Je kunt ook YouTube Analytics bekijken om je weergaven in meer detail bij te houden.
Je kunt ook de pagina Huidige siteproblemen raadplegen om te zien of er problemen zijn.

Stuur je tracks naar labels. Voor deze muziek is echt animo.
Sounds good, wat voor labels heb je het dan over ? en kan jij mij de garantie geven dat het wordt beluistert ? mijn ervaring is namelijk dat het niet wordt beluisterd.

en ga op zoek naar je 'eigen sound'.
Baaam hier is i dan De "Eigen Sound" verhaal, zo grappig dit (eindelijk had m veel eerder verwacht :) ). Wat bedoel je precies met eigen sound ? bedoel, geluid is geluid kan omhoog, omlaag, snel en langzaam. Vandaag de dag is het een trent om hardstyle kicks te gebruiken met een 808 rim oid beetje distrortion, reverbs ed. en een trancy melodie. of een downpitched 808 layerd kick ed.

Bovenstaande hoor je mij niet doen en ga ik niet doen omdat het toevallig vandaag de dag hot is.

Het talent heb je in ieder geval wel, maar het moet er nog uitkomen! Succes!
Komt eraan, thnx igg :okdan:

@ Raphie en Exo... heel erg bedankt ik ga er zsm naar kijken en kom erop terug, even zo op het eerste oog.

Ore of or ? Er stond manelijk ooit ore en kreeg toen ik het na liet kijken comment dat ore niet kan maar or

Dat cutting edge wist ik niet, dacht dat het cut of the edge was ? ><

Waz, vraag je ook even af welke info relevant is voor de lezer.
wat bedoel je hier precies mee of welk gedeelte ?

Laatst gewijzigd:
Denk zelf dat het opbouwen van een "naam" wel een jaar of 5 tot 10 is.....
ik denk dat het een procces is dat altijd aan de gang is.

Maar in het begin vooral in het begin, moet je heel duidelijk hebben of maken wie je bent , wat je doet en zorgen voor continuïteit. Hoe vaker jij zichtbaar bent hoe meer men er bekend mee raakt, tijdens die actie moet jij je activiteiten vergroten dus je zichtbaarheid scope groter maken, dit doe je in fases enz. enz.

Ik wilde hierover gaan bloggen maar doe het hier omdat mensen mij helpen, ik dus een kwalitatieve bijdrage wil leveren.

Dit zou de hoes moeten zijn ghelaas mag t niet:
6dto3b.jpg

Laatst gewijzigd:
Yes sir gaat over mob. telefonie en de impact op.....vanaf dat 1ne stukje krijg je te zien hoe een manager er voor zorgt dat dmv telefonie zijn artiest op 2 in de hitlijsten binnenkomt, geniale truck :D

Dacht men exclusief buitenland?

http://nlpop.blog.nl/hitlijsten/2007/11/02/een-hit-scoren-doe-je-zo-4-downloadmanipulatie

Hoe ga jij hier te werk?

- Spreid je verkopen over meerdere dagen, om verdenking te voorkomen.

- Spreid je verkopen over meerdere downloadwinkels, om verdenking te voorkomen.

- Plan je downloads. De download top 50 (die meetelt voor de Single Top 100) wordt op woensdag samengesteld. Voor maximaal resultaat begin je dus op woensdagavond of donderdagochtend.

- Ga spaarzaam te werk. Wanneer je een bekende artiest in het top 10-zadel probeert te helpen, valt dit minder op dan wanneer je een compleet onbekende artiest 200 keer downloadt. Mocht je dus nog geen naam hebben, bouw de downloadmanipulatie dan op. Begin met 5 downloads in een week, daarna 20, vervolgens 60 en een week later pas 200.

Overigens hoef je niet alleen te downloaden. Bij iTunes kun je bijvoorbeeld een liedje cadeau doen aan iemand. Je kunt dus 20 euro storten en hier 20 vrienden en bekenden mee inschakelen, maar je kunt ook een mailinglist invoeren, bijvoorbeeld van de fanclub. Op die manier telt elke cadeau gegeven download mee en heb je geen ‘gezeur’ met ip-adressen.

Zo kan je dus ook youtube ed manipuleren, t is maar net waar je zin aan hebt en of je een ban wilt riskeren, mij igg. niet gezien. Stop t geld liever in mastering, nieuwe speakers of een promopakket boeken oid

Laatst gewijzigd:
Back