6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
is ook prima verder maar wil niet zeggen dat ik er geen mening over kan hebben die daarvan afwijkt nutuulk...precies wat het moet zijn, herkenbaar, simpel en toegankelijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
is ook prima verder maar wil niet zeggen dat ik er geen mening over kan hebben die daarvan afwijkt nutuulk...precies wat het moet zijn, herkenbaar, simpel en toegankelijk
Het klinkt iets leeg, en bijvoorbeeld een vocal sample was leuk geweest.
Das bewust, zat in the studio with sebastian ingrosso te kijken die zei slimmer om een non vocal uit te brengen kan mij daar wel in vinden.

En nog steeds niemand die naar je muziek luistert?Yeeh nog een licentie aanvraag binnen![]()
En nog steeds niemand die naar je muziek luistert?
Heb je het topic uberhaupt al doorgelezen? (Overigens had je net zo goed de report knop kunnen gebruiken.)Goh...ik dacht dat het de bedoeling was dat de sfeer verbeterd werd hier op het forum....

yubz, precies mn doelstelling. Wilde op zo veel mogelijk compilaties terecht komen.(Waz, zijn dit trouwens compilaties waar je op terecht komt?),
hoe kom je erbij dat ze niet toenemen? nemen wel toe hoor, kijk maar oa naar Wall S Super Trance [ Club Edit ], views kloppen btw niet stond paar dagen geleden bijna op 1800 nu op 1600 nog wat youtube roomt af ofzodat terwijl youtube views niet toenemen

Das niet waar ik mn pijlen op gericht heb. Maar als je een lijst/ website weet waar ik ze gratis kan indienen zodat djs ze kunnen downloaden graag, ben benieuwd naar je hulp. Niet met betaalde shizzle aan komen, dan kan ik het ooken de nummers ook niet gefeatured worden in bijv. livesets.

dat doen ze wel, iets is lekker als het van komt.........iets is goed als het veeeel views heeft enz. enz. ><Nu ja, een mens moet zich nu ook niet blindstaren op Joetoeb of Goegel

En nog steeds niemand die naar je muziek luistert?
Thnx mate (Y).Goed bezig Waz!
Cheers,
Exo.![]()

`k heb het geviewed maar vond het zwaar .. mijn stijl niet zachtjes uitgedrukt ;p dus hierbij het antwoord op de vraag.Maar om antwoord op de vraag te geven, onderstaande binnen 2 dagen 1100 views, is het dan goed?
hehe
heb het vaak genoeg meegemaakt.Volgens mij komt grotendeels de views door dit topic, maar daar laten we het maar even bij.Voor alle views geile dieren
Nee sorry, die heb ik niet, aangezien ik geen kennis heb van jouw genre. Maar die zijn niet zo moeilijk te vinden. Je track Storm past volgens mij in het genre Electro House. Als je op beatport in de releases top 100 kijkt (Linkje) kijk je bij 50-100, dit zijn meestal releases die minder bekend zijn en dus vaker worden opgepakt door youtube kanalen. Deze kanalen hebben veel subscribers en dus ook veel potentieel publiek. Op deze manier heb ik deze kanalen al kunnen vinden waar je eventueel je track naar zou kunnen opsturen:Maar als je een lijst/ website weet waar ik ze gratis kan indienen zodat djs ze kunnen downloaden graag
Je mag het geen vette tracks vinden. Ik vind elke track vet en sta er volledig achter. Wbt optreden dat is de logische volgende stap idd. maar ga dat niet doen.Beter ga je gewoon vette tracks bouwen live optredens regelen en staan voor wat jij denkt dat dik is.
dat kan`k heb het geviewed maar vond het zwaar .. mijn stijl niet zachtjes uitgedrukt ;p dus hierbij het antwoord op de vraag.
De bedoeling is idd dat het toegankelijk moet zijn voor een breed publiek. Dank je wel voor het compliment.gaat goed samen met die muziek, commercieel met commercieelhehe
niet helemaal mee eens, views zeggen dat het beluistert of gezien is en followers zegt dat ze in de toekomst op de hoogte gehouden willen worden van je activiteiten.views zeggen niks, followers zeggen niks,
je kan in je statestieken zien of iets beluisterd wordt en hoelang. Hoe populairder je bent hoe groter de kans dat wat jij zegt idd. gebeurt, is dat erg ?sommige klikken zelfs op follow zonder ook maar ooit iets van je te luisterenheb het vaak genoeg meegemaakt. ze drukken zelfs op like op soundcloud zonder te luisteren, gewoon zodat je op hun pagina misschien gaat kijken,
nee man was het maar waar dat het zoveel exposure op levert.. Facebook levert een hoop kijkers op. Verders heb ik grote labels gevolgd en gekeken waar zij posten, die netwerken als favorieten opgeslagen.Volgens mij komt grotendeels de views door dit topic, maar daar laten we het maar even bij.

Geen idee of deze kanalen goed bij je passen, ik heb deze even snel opgezocht.
valt mee Ronegen, 1 ieder heeft recht op zn mening, kan wel wat hebben. Ga er vanuit dat members hier geen tere zieltjes hebben dus fatsoenlijke reply ook kunnen hebben.
Bericht door een moderator:
de sfeer neemt af