gordijn van platenhoezen

peshay

Ingeburgerd
weet iemand misschien hoe ik aan zo'n gordijn van platenhoezen kan komen die je soms voor t raam van een platenzaak ziet? (ja de platenhoezen heb ik al ;) )

Storfront1.jpg

Vind het er wel stoer uit zien en zou ook zoiets willen, maar geen idee of je zoiets gewoon kan kopen of dat je het zelf moet maken. en als ik het zelf moet maken, hoe kan ik dit het beste doen, iemand hier ervaring mee?

hahah ja ok, maar tis meer een muurversiering voor mij, was nie echt van plan om ze als gordijn te gebruiken hahah. dat t een soort wasknijpertjes lijken te zijn zie ik (nu) ook, maar waar kan je die kopen (ik heb ze iig nooit gezien), dacht mayb is er een standaart pakketje voor wel zo makkelijk 8~ maar dat zal wel nie :erm: , dus op naar de hobbyshop / huisvrouwenwinkel :walker: of weet iemand waar ik ze kan halen?

er zijn volgens mij ook kant en klare hoes gordijnen te krijgen volgens mij. waar weet ik helaas ook niet.

probeer t es bij zo'n suffe kadowinkel zoals jansen&jansen ofzo.. Beetje handige Henkie kan dr dan wel wat moois van brouwen denk ik :)

Re: gordijn van platenhoezen

[Vind het er wel stoer uit zien en zou ook zoiets willen, maar geen idee of je zoiets gewoon kan kopen of dat je het zelf moet maken. en als ik het zelf moet maken, hoe kan ik dit het beste doen, iemand hier ervaring mee? [/B][/QUOT

Heeeee!!!fuck, dat is mijn hof leverancier van old skool vinyl yo Maike & Git hyper.

Ja ik heb dr ook een behoorlijk deel van mn old school funk n soul classics vandaan, ben alleen laatste tijd en komende tijd wat druk dus zit er niet in dat ik langs kan wippen ;{ wel supercoole zaak!

Back