Kraftwerk in Evoluon

synthdood

Stamgast
Kraftwerk speelt 17 en 18 oktober in het Evoluon. Verbazend genoeg nog niets over gelezen in Synthforum. De kaartjes voor 2 shows + extra ingelaste show waren zaterdag binnen 10 minuten uitverkocht. Ik heb gelukkig nog een kaartje voor een extra 4e show te pakken kunnen krijgen. Superblij dat ik deze helden nog een keer live mag zien :halleluja.

Zijn er hier meer liefhebbers die een kaartje hebben kunnen bemachtigen?

Dit is echt mijn favoriete band in mijn favoriete gebouw, en wat een fucking smerige lage streek dat ze dit doen terwijl ik in het buitenland zit :r

Zijn er hier meer liefhebbers die een kaartje hebben kunnen bemachtigen?

Ik heb zelfs vrij bewust géén kaartjes gekocht. Was ik in eerste instantie wel van plan, maar ik heb wat reviews gekeken van die 3D-show en was er al vrij snel uit dat de show min of meer hetzelfde is als die in 013 van een paar jaar terug, met exact dezelfde graphics alleen dan in 3D. Vond ik niet echt de 120 euro waard, zeker omdat dat al veel minder indruk maakte dan de show die ik in 1991 gezien heb.

Ik ga! 17 oktober, het was mij net geluk om twee kaartjes te krijgen. Maar ik moest een derde hebben en dat was mij niet gelukt... grrr.... :D

Ik heb zelfs vrij bewust géén kaartjes gekocht. Was ik in eerste instantie wel van plan, maar ik heb wat reviews gekeken van die 3D-show en was er al vrij snel uit dat de show min of meer hetzelfde is als die in 013 van een paar jaar terug, met exact dezelfde graphics alleen dan in 3D. Vond ik niet echt de 120 euro waard, zeker omdat dat al veel minder indruk maakte dan de show die ik in 1991 gezien heb.

120 euro voor een laptop show?

in HMH was het nog 40 euro

Evoluon is ook geen 120 euro hoor. Het was 56. In deze tijd waar 89 de norm lijkt geworden vind ik dat een nette prijs.

89 euro is de norm voor 2 uur staant muziek over een PA gaan luisteren?
poehee ik word een ouwe lul

Zonder problemen 2 kaarten weten te bestellen voor de eerste show.

Had de dag ervoor op de site al een account aangemaakt.

Ondanks dat er vermeld werd dat de verkoop om 10 uur zou starten, deed ik toch een
poging om 09:45 en kon toen al in alle rust bestellen.

Hoop dat ik ze dit keer wel te zien krijg. Had destijds ook een kaart voor 013, maar op het laatste moment moest ik met mijn eigen band een optreden doen.

Het mooie van staan is dat je zou kunnen gaan bewegen. Dat heb ik toen in de HMH wel echt heul erg gedaan :D

Ik weet niet hoe het geluid in het Evoluon is, maar in de HMH was het toen echt zeer goed te verteren!

Ik heb toen in de auto geslapen na de show omdat ik de dag daarna in de buurt moest zijn.. nou ja, geslapen............ wat was ik gaar zeg. Maar dubbel en dwars de moeite waard.

Ik had er graag heengewild maar helaas misgegrepen met de kaartjes ... was wel heel snel uitverkocht.

In 2021 weer een kans hoop ik.

Ik heb ze twee keer gezien (013 en HMH), maar ik zou best graag nog een keertje willen gaan.
Het Evoluon is wel een hele toffe plek voor zo'n band :)

"word" ?

Er zijn sinds afgelopen vrijdag extra kaarten in de voorverkoop te verkrijgen.

Weet niet of deze ook al verkocht zijn, maar toch.......

Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Traden ze echt in de koepel op? Was een jaar of drie gelden nog in het Evoluon en iedere keer als je de grote ring in de koepel betreedt blijft het toch een bijzonder gevoel geven.

Back