PrayersForRain
Ouwe rot
Ik ben gisteren ook nog eens gaan kijken naar Ralf en de andere synthesizer Daltons
Ik vond het echt top. Het was de vijftiende keer dat ik ze aan het werk zag en de sound kwam echt binnen. De AFAS/Heineken Music Hall en het geluidssysteem van Kraftwerk leken voor elkaar bestemd te zijn.
@Nap De visuals zijn nog altijd hetzelfde (de eerste show die ik zag was in 2002 dus er is ondertussen wel wat veranderd). Enkel de morsecode visuals en oude beelden van Ralf zaten er vroeger tijdens Radioactivity niet in, dacht ik. De Eindhovense Evoluon zit al een tijdje in Spacelab. En tijdens Tour De France zaten er wat beelden in van Michael Boogerd (al prefereer ik als Belg uiteraard liever Eddy Merckx
) en Ralf zijn koersfiets.
Mooi moment was de tribute aan Ryūichi Sakamoto (zie foto). Nooit gedacht om Merry Christmas, Mr. Lawrence door Kraftwerk gespeeld te kunnen horen. Vanaf nu mag officieel de kerstboom gezet worden
Voor de teleurgestelden die niks hebben kunnen kopen tijdens de Florian auction had Ralf gelukkig wat troostprijzen mee: een gesigneerde poster (75 euro) of een gesigneerde vinyl van Autobahn (100 euro). Ach, we hebben al zottere kosten gedaan
Kort samengevat: top night out.
Ik vond het echt top. Het was de vijftiende keer dat ik ze aan het werk zag en de sound kwam echt binnen. De AFAS/Heineken Music Hall en het geluidssysteem van Kraftwerk leken voor elkaar bestemd te zijn.@Nap De visuals zijn nog altijd hetzelfde (de eerste show die ik zag was in 2002 dus er is ondertussen wel wat veranderd). Enkel de morsecode visuals en oude beelden van Ralf zaten er vroeger tijdens Radioactivity niet in, dacht ik. De Eindhovense Evoluon zit al een tijdje in Spacelab. En tijdens Tour De France zaten er wat beelden in van Michael Boogerd (al prefereer ik als Belg uiteraard liever Eddy Merckx
) en Ralf zijn koersfiets.Mooi moment was de tribute aan Ryūichi Sakamoto (zie foto). Nooit gedacht om Merry Christmas, Mr. Lawrence door Kraftwerk gespeeld te kunnen horen. Vanaf nu mag officieel de kerstboom gezet worden

Voor de teleurgestelden die niks hebben kunnen kopen tijdens de Florian auction had Ralf gelukkig wat troostprijzen mee: een gesigneerde poster (75 euro) of een gesigneerde vinyl van Autobahn (100 euro). Ach, we hebben al zottere kosten gedaan

Kort samengevat: top night out.