jaimiefanatic
Jaimie Fanatic
jullie zijn net negers in los angeles man..
jullie maken elkaar af en ik als "whiteboy" ga met de buit ervandoor
haha deephouse tegen trance.. so let the banging house rule!!!
zucht, mensen waar gaat dit over. Ik heb het niet eens geluisterd maar ook ik wil wel dat 2 topproducers
mijn muziek gaan verbeteren, uit gaan brengen en dan ik er rijk van worden.. oh nee.. dat is niet waar.. ik roep al jaren dat ik alleen dingen uit wil brengen zoals ze van mijn hand komen..
mijn reactie is dus..
maak je eigen shit!! laat niet een ander je shit verbeteren, mooier of slechter maken enzo.. want dan is het jouw ding niet meer.. en dan ben je in mijn ogen een sell-out.. en dan krijg je dus praktijken als jean, tiesto, en noem maar op mensen die allemaal hun muziek SAMEN maken als organisatie en niet meer als artiest. Gaat tegen mijn gevoel in.. so be it.
jullie maken elkaar af en ik als "whiteboy" ga met de buit ervandoor
haha deephouse tegen trance.. so let the banging house rule!!!
zucht, mensen waar gaat dit over. Ik heb het niet eens geluisterd maar ook ik wil wel dat 2 topproducers
mijn muziek gaan verbeteren, uit gaan brengen en dan ik er rijk van worden.. oh nee.. dat is niet waar.. ik roep al jaren dat ik alleen dingen uit wil brengen zoals ze van mijn hand komen.. mijn reactie is dus..
maak je eigen shit!! laat niet een ander je shit verbeteren, mooier of slechter maken enzo.. want dan is het jouw ding niet meer.. en dan ben je in mijn ogen een sell-out.. en dan krijg je dus praktijken als jean, tiesto, en noem maar op mensen die allemaal hun muziek SAMEN maken als organisatie en niet meer als artiest. Gaat tegen mijn gevoel in.. so be it.

(de pizza hut, de pizza hut,....)