christopher
Stamgast
Beste synthforumleden, ik heb onlangs een Yamaha YC-25d combo aangeschaft. De verkoper gaf al wel aan dat er geen geluid uit komt; maar omdat hij er van binnen en buiten erg goed uit zag, vond ik het een gokje waard om deze orgel toch te kopen.
Bij de Yamaha YC-25d zit een volumepedaal. Bij mij blijkt deze niet aangesloten te zijn. Na wat gegoogled te hebben, zou het goed mogelijk kunnen zijn dat dit de oorzaak is, dat er geen geluid uit komt.
Nu heb ik hem open geschroefd, en zie ik op het powerboard wat ´lege´ pinnetjes. Het is mij alleen volstrekt onduidelijk welke draadjes op welke pinnetjes gesoldeerd moeten worden.
Wie kan helpen? Heeft iemand misschien foto's van de binnenkant van een YC-25D?
Bij de Yamaha YC-25d zit een volumepedaal. Bij mij blijkt deze niet aangesloten te zijn. Na wat gegoogled te hebben, zou het goed mogelijk kunnen zijn dat dit de oorzaak is, dat er geen geluid uit komt.
Nu heb ik hem open geschroefd, en zie ik op het powerboard wat ´lege´ pinnetjes. Het is mij alleen volstrekt onduidelijk welke draadjes op welke pinnetjes gesoldeerd moeten worden.
Wie kan helpen? Heeft iemand misschien foto's van de binnenkant van een YC-25D?