Als ik nog wat toe mag voegen, ms20 mini, moog subphatty en bassstation 2 kun je allemaal met je ogen dicht kopen. Je budget is je beperking, want ze klinken alle 3 met een eigen klank karakter uber goed.
Wat ik kan afraden is de minibrute. Nee hij is niet bruut en verveelt al na 1 avond spelen. Er zit wel een analoge sound in maar weinig definitie en het filter is ook niet echt heel denderend.
Tenzij je van avonden lang tweaken houdt voor 1 bruikbare sound zou ik die gewoon links laten liggen.
Wat ik kan afraden is de minibrute. Nee hij is niet bruut en verveelt al na 1 avond spelen. (...) Tenzij je van avonden lang tweaken houdt voor 1 bruikbare sound zou ik die gewoon links laten liggen.
Oh ik weet ook zeker als dit je Eerste analoge monosynth is dat je er heel veel tweak plezier van kan hebben, zit ook een hele leuke verzameling overlays bij . Maar ten opzichte van andere oude en nieuwe analoge monosynths is de sound niet echt heel veel bijzonders en heeft daarom hier het veld geruimd.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.