Trentemoller - Rykketid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sam fire

Mouseclick music Warrior
Vandaag luisterde ik dit nummer over een goede headset en het viel me op dat op 1:31 er een soort ride in komt en ik hoor duidelijk een slecht geloopte sample. Je hoort dat de ride niet lekker loopt. (hij is slecht geknipt/geloopt)

Ik vind dit zoooo wazig voor een perfectionist als Trentemoller!

Je kunt het nummer hier luisteren:

ga je hierover een hele thread starten? :?

Trentemoller staat bekend als de een vd meest pefectioniste producer op electronisch gebied (idm)
Die zijn geluiden nauwkeurig kiest
Ik begrijp dan ook niet waarom hij zoiets erin laat zitten.
Ook begrijp jouw norse opmerking eigenlijk niet op een forum waarin muziekproductie centraal staat.

Dit album staat trouwens in mijn top 5

Nog nooit van gehoord klinkt oersaaaai 13 in een dozijn boerediscoelectrohouseburgerlullen muziek is toch geen IDM man!

van mij mag die zijn cliché sample CD loopjes wel meer slecht loopen dat zou zijn muziek ten goede komen als ik dit zo hoor, geeft het nog een beetje groove

Laatst gewijzigd:
Trentemoller staat bekend als de een vd meest pefectioniste producer op electronisch gebied (idm)
Die zijn geluiden nauwkeurig kiest
Ik begrijp dan ook niet waarom hij zoiets erin laat zitten.

ja, dat is inderdaad echt verbazingwekkend...

Hij heeft iig 1 goede cd, zn afterparty mix, ff naam kwijt. Staat vol met leuke liedjes.

Artistieke vrijheid van Trentemöller. Als je het niet mooi vindt, snap je het gewoon niet.

:D

Vind zelf dit nummer bij lange na niet z'n beste :erm: beetje 538-versie..?

is veel prettiger (al neig ik wel meer naar z'n "wazigere" werk ipv z'n 4x4 remix werk)

Artistieke vrijheid van Trentemöller. Als je het niet mooi vindt, snap je het gewoon niet.

:D

Ik heb hem gebeld en hij gaat het aanpassen.

Dus deze topic kan gesloten worden voordat Bass nog iets depressiefs gaat zeggen. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back