Long way from home

Hij is goed!

Deze nog uitgebracht?

Zoals fuse al zei, goed!

Wel apart met dat voorlees-computer-stemmetje erin (wat was de naam daarvoor ook al weer?)

Gaaf plaatje dit zeg! De beatprogramming heeft iets weg van Enigma.
Als dit 1992 was, dan was je de tijd wat vooruit. Uitbrengen die hap. Heerlijke sfeer die het plaatje oproept. Geweldig gewoon. Heeft MOBY nix van jou gejat?. Weet je het zeker?. Je had rijk kunnen zijn! Kan natruurlijk nog steeds. Alleen is het aan te raden niet in een Astronautenpak te lopen/vliegen in jouw videoclip, want dat heeft Moby al gedaan.

Groet Erik:okdan:

hey dat klinkt lekker! Heeft wel inderdaad het begin jaren 90 gevoel ja. Iets als Enigma enzo..

lekkah

Arv

gaaf, de pad heeft wat van de Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia pad weg.

Ik kreeg in die tijd van alle platenbazen het commentaar dat ze het veel te electronisch vonden. (de stemmen) Er is maar één platenmaatschappij geweest waar ze achteraf zeiden dat ze ongelijk hadden; dat was ID&T. Maar daar heb ik niets aan...

Typisch een product dat te vroeg kwam. Ik had in die tijd nog meer songs met alleen maar vocoder zang.

Origineel geplaatst door Pim
Ik kreeg in die tijd van alle platenbazen het commentaar dat ze het veel te electronisch vonden. (de stemmen) Er is maar één platenmaatschappij geweest waar ze achteraf zeiden dat ze ongelijk hadden; dat was ID&T. Maar daar heb ik niets aan...

Typisch een product dat te vroeg kwam. Ik had in die tijd nog meer songs met alleen maar vocoder zang.

Erg mooi nummer!!!

Wat ik me nu afvraag is is is: Waar heb je dit mee gemaakt? in 92 was er toch andere aparatuur dan nu:)

greotjes:)

Misschien net de verkeerde labels getroffen. Dit past prima in het rijtje ENIGMA, ERA en Mike Oldfield.
Ken je het begin van Mike Oldfield - The song of Distant Earth (1994)?. Nou daar doet jouw plaatje niet voor onder.

Laat dit een stimulans zijn voor je huidige muziek. Misschien ben je de tijd nu ook wel vooruit. Je produkties niet te lang op de plank laten liggen.

Groet Erik

Origineel geplaatst door Unic
Erg mooi nummer!!!

Wat ik me nu afvraag is is is: Waar heb je dit mee gemaakt? in 92 was er toch andere aparatuur dan nu:)

greotjes:)

Minimoog
Jupiter 6
Roland SVC 350
Dynacord ADD Two
Roland SH-09
Steiner EVI
Prophet VS
Wavestation A/D
Akai DR4
Beyerdynamic MC834
Ik weet niet of ik in die tijd mijn TLA C1 buizencompressor al had.

Origineel geplaatst door Pim
Minimoog
Jupiter 6
Roland SVC 350
Dynacord ADD Two
Roland SH-09
Steiner EVI
Prophet VS
Wavestation A/D
Akai DR4
Beyerdynamic MC834
Ik weet niet of ik in die tijd mijn TLA C1 buizencompressor al had.

Die kwaliteit hoor je er wel vanaf. Voor mij heb jij het antwoord in het volgende populaire topic gegeven:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=189672#post189672
Er is inderdaad verschil!

Jawel ik kon het niet laten.

Groet Erik

Laatst gewijzigd:
Heel mooi,
Ik kreeg het gisteravond maar niet uit mijn hoofd ,dromend van verre reizen enzo.

Zijn die pads / strings allemaal uit de VS en Wavestation afkomstig?

Wel een ontzettend mooie ontroerende track dit. Er zijn ook weinig mensen te vinden die dit niet mooi vinden volgens mij.

Trends.

Bah.

Mooi! :halleluja

Mooi nummer! Is het een waar gebeurt verhaal? :-)

Back