Construct (of: Long Covid en het maken van een album)

Bark

Ouwe rot
Na maanden zoeken naar de juiste manier om samen met mijn Long Covid muziek te kunnen maken, kan ik jullie nu eindelijk m'n nieuwe plaatje laten horen (meer over mijn proces in de album omschrijving).

Is organische-electronica-met-jazzrock-saus al een stijl?

Ook SoundCloud (Construct) is nu dus online.
Spotify, Apple Music en de rest volgende week. Met dank aan fuckup van de distri :| Plaatje duurt 30:05 dus moest toch echt wel vandaag… :)

Hoop dat jullie 't leuk vinden :)

Tof hoor. Lekkere ritmes en klanken. Vanwege de beats en jazzinvloeden doet het me af en toe een beetje aan een (wat meer ingetogen) The Flashbulb denken. Die zoemende bas in Cassette Culture is dik. Die lekker geflipte arpjes uit Tenon Shy bevallen me ook wel. Jazzpressed spreekt me het meeste aan.

Wel jammer dat de meeste nummers gewoon ineens stoppen, soms zelfs op een schijnbaar willekeurig punt.

Dank voor je uitgebreide luisteren en comment! Ik ben niet heel bekend met Benn’s muziekwerk, toch maar eens gaan luisteren dan :)

En volledig (vaker gehoorde) terechte feedback, dank je. Ik ga me dan ook wat meer verdiepen in “vorm”. Waarvan eindjes breien een belangrijk onderdeel wordt ;)

Nogmaals dank, wordt zeer gewaardeerd!

Back