Hier nog een foto die het verschil laat zien tussen de echte standaard en de custom made.
De 14 millimeter dikke triplex frontplaat met speakers heb ikzelf vervaardigt, die van de theatre was te breed en kon ik er ook niet als geheel uitkrijgen.
Dit was een behoorlijke klus, want om de nieuwe frontplaat met duvels aan beide zijkanten te kunnen plaatsen (de gehele 300 kast was gelijmd met duvels) moest ik met een krik en 2 stangen de zijkanten van de 300 kast 2 centimeter uit elkaar drukken.
Al met al heb ik er voor 200 euro ingestoken en ben er zo'n 60 uur mee bezig geweest.
Het enige optische verschil tussen de 300 en 310 kast is dat bij de 300 boven de pedalen een rooster zit, deze diende om het geluid uit de LESLIE box (die verwijderd is) een uitweg te geven, alsmede het speaker rooster aan de zijkant, deze is iets langer dan bij de 310.
Voor de rest zijn ze identiek.
Om een antwoord op je vraag te geven Jeroen, deze gaat waarschijnlijk in de verkoop, dat zal dan wel het buitenland worden, daar hebben ze er wel iets meer dan 25 euro voor over

Trouwens ik heb om Jarre zo natuurgetrouw te kunnen benaderen ook maar meteen een KEIO Minipops MP-7, orginele '70 Electro Harmonix Small Stone phaser en de origenele '70 Electro Harmonix Electric Mistress flanger aangeschaft, kost wat maar dan heb je ook wat.
DE 310 standaard heeft trouwens dezelfde behandeling gehad als de custom made, hier zijn ook alle contacten gepolijst.
Beide kasten zijn zowel van binnen als buiten gereinigd, geen stof van 40 jaar meer te bekennen, ze zij zo goed als nieuw.
Nu nog aan de slag met nog een theatre die ik in opslag had staan, die krijgt dezelfde behandeling.