Techno nummer

Ja nu je je het zegt. Dat had wel iets subtieler gekund. ;) Maar bedankt voor je feedback.

Je gaat toch niet zeggen dat je dat elf nog niet opgevallen was? Je zet gewoon de track opeens af.

Wat betreft de track zelf. Ik vind het een aardige opzet, maar moet nog wel wat aan gebeuren. Zo ga ik mij op een gegeven moment storen aan het soundje aan het begin van de maat. Doordat het zo prominent is gaat het teveel opvallen en ben je na 2 minuten daar alleen maar op gefixeerd. Ik zou daar wat meer mee variëren en wat minder opvallend maken.

Paul

Klinkt wel lekker, alleen heb ik een beetje moeite met dat iet wat vrolijke baslijntje.
Die percussiegeluiden die vooral in het begin goed te horen zijn, staan ook op Concerto for the sonic circles van de Lost treasures series, nummer 5 Quantum leap :)

Klinkt wel lekker, alleen heb ik een beetje moeite met dat iet wat vrolijke baslijntje.
Die percussiegeluiden die vooral in het begin goed te horen zijn, staan ook op Concerto for the sonic circles van de Lost treasures series, nummer 5 Quantum leap :)

Dank je. Dat baslijntje is ook wel wat vrolijk. Ik vond het wel bij lead sounds passen. :) Ik zal die Concerto for the sonics cicles eens opzoeken. Ken het namelijk niet.

Back