Flinke waslijst vintage gear op Marktplaats...

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
2voice SEM, Matrix12, 909, SH5, SH7, Jupiter-4, Jupiter-8, ARP Odyssey, CS70M, etc.

http://www.marktplaats.nl/verkopers/2822438.html

Grote schoonmaak bij Studio Steef in Helmond... :D

12 bitters waren NEVAH soo binne handbereik ..

gek he hey ;-[
:engel::hallelujahttp://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/drumcomputers/m703599287-emu-sp12.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Ik vraag me af hoe serieus die verkoper is. Heb gemailed dat zijn vraagprijs ok is voor de SH5, en dat ik wat foto's zou willen zien, maar ik krijg geen antwoord.

Hij mag het fijn uitzoeken verder. :D

Lol 3k bijna voor een Yamaha CS70M, sinds wanneer is dat ding plotseling in het CS50/60/70 rijtje gekomen dat is toch best wel een suf ding

nou was de cs 40 / en de cs70 m best wel wat waard .. en wat de gek ervoor geeft ;-]]
denk 850 / 1200
maar deze prijzuh

de sh5 /7 zijn al tydje dik de 2000 euroo over gegaan

maardie 12 bitter sp12 ..slaat nergens op
8~

Ik vraag me af hoe serieus die verkoper is. Heb gemailed dat zijn vraagprijs ok is voor de SH5, en dat ik wat foto's zou willen zien, maar ik krijg geen antwoord.

Hij mag het fijn uitzoeken verder. :D

das idd een wereldse synt5h die 5 jaar terug ...soms aldik1850 moets opbrengen

kverbaasde me .. tyden terug over de juup 8 die ineens 4800 en meer op moest leveren ..

leuk normaal tetgenwoordig om dikke monosynth ri de 2500 te laten vaaruh;-[

[ik ...koop by ikea;-]
:halleluja

Ik vond hem helder (ri = richting, de rest is bijna Nederlands). :)

Ahja, vraagprijzen. De markt bepaalt wel hoeveel een gek er uiteindelijk voor wil geven. Minder, even veel of meer.

Ik zou een moord begaan voor dit :maffia:
2500 voor een 909..Stijgen die prijzen per 100 euro in de maand of zo?

Die gast verkoopt zeker al z'n spul voor ..

Een nieuwe auto..
:stupid

Hij verkoopt niks.

Na 2 dagen steeds geen reactie gekregen na akkoord te hebben gegeven voor zijn vraagprijs voor de SH5.

Mogelijk idd.

Maar serieus geinteresseerden laten wachten zonder wat te laten horen drijft de prijs ook niet echt op, dus ik denk dat zijn strategie niet geheel efficient is.

Ik geef hem nog 5 minuten en daarna reserveer ik mijn geld voor wat anders. :W

een SH-5 is wel heel dik kwa sound maar 2500e zou ik er niet voor over hebben,liever een minimoog dan toch of die oberheim 2 voice,is wel duurder...

die 2-voice is mega super eigenlijk feitenlijk...

voordeel van de SH-5 is dat je hem niet moet aansluiten of bespelen,hij is super vet op zijn eigen,enkel naar kijken is al genoeg...

De prijs laat ik even buiten beschouwing maar de CS70M is zeker geen duf ding!!! Onder de kap dezelfde voice chips etc als de CS80...helaas wel notoir instabiel.

Is dat met de CS-80 dan niet het geval!
Dat hij niet suf klinkt komt door 't ensemble gedeelte (chorus), zet die uit en er blijft niets van die rijke klank over.

Oeiii uit Helmond... Zal wel gestolen zijn!

Nee is een geintje hier in Nuenen (dorp naast Helmond): alles wat uit Helmond komt is slecht of gejat!

Maar teeering wat een prijzen..

koop hem,hij zie er als nieuw uit, 4 vco's 2 filters,klinkt awesome onmogelijk je er spijt van krijgt...

Back