Flinke waslijst vintage gear op Marktplaats...

SH5 is nu ook weg.

was volgens mij een andere
de eerste had een zwarte vlek onder de pitchbender, deze niet, ook persoon die hem verkocht was iemand anders...

€375 voor een Roland D50 met veel originele soundcards vind ik toch wel veel eigenlijk hoor. Of er moeten 50 soundcards bijzitten..

Vind het niet raar dat hij niets kwijt raakt met zulke prijzen!

Potver.. mooie spulletjes.. flink wat spul gereserveerd nu maar nog genoeg te koop ;)
Is een Mini Moog voor 4500 niet wat overprised btw :? Die SH5 was volgens mij 2450 en is nu 2250 :) en die CS70m kost nu ineens 1500 :erm: nou ja.. mooie prijs wel zeg maar

4500 voor een bread & butter Minimoog is inderdaad stevig overpriced. 3000 en minder lukt met een beetje zoeken voor een "gewoon" serienummer in "gewone" staat. Gisteren ging er nog eentje voor 2800 weg in behoorlijk mooie staat.

Flinke lijst inderdaad. Mooie collectie. Alleen de ruimte al....

Benieuwd waarvoor alles uiteindelijk weggaat.... Heb ook een CS70M gehad. Vond hem niet zeer de moeite waard, maar goed, over smaak valt niet te twisten. Ik zou hem zeker niet in het CS50, 60 en 80 rijtje plaatsen. 1500 is een goede prijs denk ik. Heb je toch een vrij uniek apparaat voor....

RFB

Het gras is soms groener bij de buren *D*D

Alle CS-70's die ik heb gehad waren of defect of ongelofelijk instabiel, met ditto reparatie rekening.

Alle CS-70's die ik heb gehad waren of defect of ongelofelijk instabiel, met ditto reparatie rekening.

Dat had ik al in de gaten toen ik de ''trouble shooting'' lijst zag die bij de manual is inbegrepen, als je leest wat er met dat ONDING mis kan gaan laat je hem al snel staan.
Trouwens vind ik hem wel een mooie sound hebben, maar wie ben ik :engel:

Fuck zit ik weer in over die 2Voice... maja de prijs, bij schneidersladen staat de nieuwe voor 3690, das 200 meer maar wel nieuew, maja of die nou ooit echt leverbaar wordt... Blijft veel geld, maja is wel echt een droomsynth... twijfeltwijfeltwijfel

das natuurlijk wel zo, maar de huidige sems klinken ook ernstig goed, en volgens mij zitten er op de 2 voice gewoon 2 sems. Dus de klank zit denk wel goed. Verder vindt ik de grote hoeveelheid patchpoints op de nieuwe wel echt een meerwaarde. Maja ik lees ook geruchten dat die er weer niet op zouden komen. Wat vinden jullie van de prijs?

Ik heb ooit een 1 op 1 vergelijking gedaan met een een moderne twovoice een een klassieke twovoice.
Daaruit kwam wel een behoorlijk klankverschil.
(wat mooier is moet je zelf natuurlijk bepalen).
We hebben toen helaas geen opnames kunnen maken want mijn studio was toen niet up and running.
jammer.

Misschien leuk om online alsnog eens zo'n vergelijking te doen?
Is er iemand met een moderne twovoice of SEM die mee wil doen?

Ik heb ooit een 1 op 1 vergelijking gedaan met een een moderne twovoice een een klassieke twovoice.
Daaruit kwam wel een behoorlijk klankverschil.
(wat mooier is moet je zelf natuurlijk bepalen).
We hebben toen helaas geen opnames kunnen maken want mijn studio was toen niet up and running.
jammer.

Hum klinkt interesant, ik heb ze allebij in real live gehoord maar nooit naast elkaar. Ik vondt ze allebij erg goed klinken. Maja is toch lastig klank te vergelijken als er een tijd tussen zit.

Ver neem ik aan dat je 2 sems heb vergeleken en niet 2 twovoices. De nieuwe two voice is toch helemaal nog niet leverbaar?

Bedankt voor de info dusver:okdan:

...De nieuwe two voice is toch helemaal nog niet leverbaar?

Je kunt Tom natuurlijk gewoon even mailen. Hij antwoordt gewoonlijk heel vlot (en compact ;). Punt is alleen dat -ie de afgelopen jaren al herhaaldelijk een nieuwe release datum heeft aangegeven, en dat er nog altijd geen 2- of 4-voice in de winkel staat.

Ik heb ooit een 1 op 1 vergelijking gedaan met een een moderne twovoice een een klassieke twovoice. Daaruit kwam wel een behoorlijk klankverschil.

Nou, eigenlijk één klassieke Two Voice en een moderne SEM, om precies te wezen.
Het klankverschil was toch groter dan ik had verwacht.
Beetje Voyager vs. Minimoog; niet noodzakelijk beter of slechter, gewoon anders. Ik had zelf een lichte voorkeur voor de klassieke versie overigens.

Het aanbod voor een herkansing staat overigens natuurlijk nog steeds... ;)
Zou ik aanraden nog wel even de CV in of out te fixen, zodat we gelijke CV sturing kunnen doen.

Back