na een tijdje de berichten hier van een afstandje te hebben gevolgd de stoute schoenen aangetrokken en geregistreerd. Ik zelf speel al een aardig tijdje (een jaartje of 17 a 18 ) synth. De laatste jaren heeft het een beetje stil gestaan maar op het moment ben ik weer volop bezig.......
Spulletjes ? Oberheim Eclipse, Yamaha SY77, Roland S-550 (net gekocht van Digimod), Korg 05RW en nog wat zachte waar........
nou, dat was het wel zo'n beetje.......
ps: voor de nieuwschierigen onder u, mijn muziekstijl is jaren 80 synthpop voor wat betreft het podium ( hoewel dat al een hele tijd geleden is ) en verder oude school synth muziek, denk TD, Kraftwerk, JMJ (het oude werk, wel te verstaan)
Spulletjes ? Oberheim Eclipse, Yamaha SY77, Roland S-550 (net gekocht van Digimod), Korg 05RW en nog wat zachte waar........
nou, dat was het wel zo'n beetje.......

ps: voor de nieuwschierigen onder u, mijn muziekstijl is jaren 80 synthpop voor wat betreft het podium ( hoewel dat al een hele tijd geleden is ) en verder oude school synth muziek, denk TD, Kraftwerk, JMJ (het oude werk, wel te verstaan)
Laatst gewijzigd: