Ibanez AD-230 Delay/Flanger gezocht

Status
Please reply by conversation.

DrXakan

Nieuwkomer
I'm looking for an Ibanez AD-230 delay/flanger. This may well be a mission impossible, but I'll give it a shot. Please contact me if you have one to sell.

Thank you for the tip, but that one has already been sold. In fact, a guy at another forum told me about it and that's the reason I found this forum. I hope it is okay to write in English; Google Translate helps me read Dutch, but I don't dare to translate in the other direction :)

begrijp ik
maar officieel moet het in nederlands, dus toch even op google translate duwen denk ik

oh hij is weg. de prijs was ook erg aantrekkelijk.
dan kan ik je helaas niet verder helpen, zeker niet voor die prijs, daarvoor is ie te leuk denk dat ca 700 euro meer in de richting komt.
vriendelijke groet, sunny

gemiddeld komen ze eens in de 3-4 jaar voorbij is mijn indruk, internationaal gezien
zal eens mee googlen

Ja, de prijs was heel eerlijk - ik had meer als wat je voorstellen verwacht. Toch bedankt! (Deze boodschap werd vertaald met Google Translate.)

je bent welkom
het probleem is meer het er 1 vinden dan de prijs heb ik de indruk.

ps je hebt een pb / email
fr.gr. sunny

dit kwam ik ook tegen, 'n plaatje
2107_12.JPG

delay van de ad220 is wel korter inderdaad , had ik nog niet goed gezien ( 500ms ipv 750ms max )
sorry, ben er nog geen tegengekomen
hou je op de hoogte indien wel....

Bedankt! Ik heb eigenlijk beschouwd als het kopen van een ad-220, vooral toen ik zag de advertentie op vend.se en we logeerden in een hotel niet ver van de verkoper (die niet wil om het item te verzenden per post). Mijn conclusie is echter dat ik alleen zou spijt van de aankoop van de 220 ​​en niet de 230, zelfs met verschil in prijs beschouwd. Ik heb andere fantastisch klinkende vertragingen, waaronder een Ibanez AD202, dus er is geen haast. De AD-230 zou de UE-700 zo goed passen ... (Dit bericht werd vertaald met Google Translate.)

gelijk heb je
kijk met je ervoor uit
ps je nederlands gaat erop vooruit !

ja dat stukje zou ik er voortaan afknippen, staat wat dumb, verder goed te volgen, leve de vooruitgang, world here we come
succes !

Ik vind het wel sympathiek dat er achter staat dat het google translate is :D

Verder: ik vind het wel een vondst die 230.
Ik ken al heel wat delays, maar deze nog niet.
Youtubes zijn veelbelovend zeg...erg mooi.

Als je een analoge delay wil die met name modulatie doet, dan is de Klark Teknik - Analog Time Machine misschien ook erg gaaf voor je.
Succes met je zoektocht!

ad230 heeft gewoon een hele prettige basisklank, langere delaytijd en fijne bediening.
weinig franje verder
desondanks of misschien juist wel daarom mijn favoriet

Status
Please reply by conversation.
Back