Dus.

Cheimoon

Ouwe rot
Nou ja, aangezien iedereen dat hier lijkt te doen zal ik me ook maar even voorstellen:

Hallo luistervriendjes, ik ben Cheimoon. :doei:

Dus.

Wat de rest betreft: ik ben een groot liefhebber van progrock (Rush, Genesis, Yes, ELP, Jethro Tull, King Crimson, Marillion, Supertramp, enz., maar niet die prut van de neo-prog) en het analyseren ervan (muziektheorie rocks! :confused: ), en, in aansluiting daarop, vintagesynths (of meer vintagekeyboards in het algemeen, want Mellotron, Hammond, Wurlitzer en Rhodes (enz.) zijn niet te vergeten natuurlijk), en het eindeloos op synths spelen (het ouderwetse handwerk). Uiteraard zou ik graag een enorme stapel synths hebben, maar als student zit dat er niet in natuurlijk. Ik doe het dus met een XP-30 en S90 met splits & layers in m'n band (ook mooi).

Niet dat je dit wou weten, maar ja, daarvoor is het nu te laat.

Houdoe.

Wat ik me dan afvraag: waarom heb ik eigenlijk zo'n newbie-ding gepost? Vooral ook: waarom reageert iedereen met 'welkom'? Dat helpt toch niks? (ook al voel ik me nu bijzonder welkom en sociaal geaccepteerd; hiervoor mijn uitdrukkelijke dank uiteraard :halleluja )Het is natuurlijk aardig en sociaal en handig voor de vaste crew die zo weten wat er nieuw komt en zo, maar kan dat niet net zo goed via gesloten topics waarin je je alleen voorstelt zonder reacties?

Of ben ik te kritisch en moet ik niet zo'n grote mond hebben voor een nieuweling? :bekdicht: :D

Nou ja, ik zie jullie wel op de echte fora!

wat een grote mond! :D.. nee hoor.. je eigen voorstellen lijkt me niet verplicht.. maar het is wel zo netjes en er is zelfs een aparte forum sectie voor 'nieuwe leden'. so wtf..

iig veel plezier en welkom! ;)

Origineel geplaatst door Cheimoon
Wat ik me dan afvraag: waarom heb ik eigenlijk zo'n newbie-ding gepost? Vooral ook: waarom reageert iedereen met 'welkom'? ..

Slechts 1 reden:
Om zo, redelijk simpel, zoveel mogelijk 'berichten' te plaatsen, zodat we BamBam een keer inhalen!! Alleen jammer dat hij ook iedere keer post in deze threads... ;)

Affijn: Welkom!!

:D<[Jeee! Weer 1 erbij!!]

nou ja ook maar welkom newbie

aan je wish list te zien heb je een vry dure smaak :D

Origineel geplaatst door Slipperman
MUSICAL BOX :D

welkom hier :) genesis roeleert 8)
Zekers... Maar niet om The musical box! (een beetje een verzameling van stukjes lied naar mijn mening)

Eerder vanwege gruwelijk veel andere nummers... (zoals hét Mellotron-intro van Watcher of the skies, de solo's van Cinema Show en Firth of Fifth, de tekst van Supper's ready, enzenzenz...)

En ja, mijn wishlist is duur; die van jullie niet dan? Wie heeft nou ooit zijn gear 100% compleet? (los van ruimte- en geldgebrek uiteraard ;) )

Wie heeft nou ooit zijn gear 100% compleet? (los van ruimte- en geldgebrek uiteraard ;) )

hehe niemand hier... iedereen "zou nog wel eens willen"...
maar das meer een kwestie van speelgoed hebben dan van echt nodig hebben wellicht\? :)

anyway... welkom!

Origineel geplaatst door Roel
hehe niemand hier... iedereen "zou nog wel eens willen"...
maar das meer een kwestie van speelgoed hebben dan van echt nodig hebben wellicht\? :)
Maar ja, zijn een Mellotron, Wurlitzer, Rhodes en B3 absoluut noodzakelijk dan?

Antwoord:
JA! :D

Welkom, en er zijn meerdere redenen om jezelf voor te stellen. Als iemand een vraag heeft over muziektheorie of over de S90 of XP30 dan komt deze thread ook voorbij.... en uiteraard om iemand z'n gearlist te ontfutselen :duivels:

Wat ik me dan afvraag: waarom heb ik eigenlijk zo'n newbie-ding gepost? Vooral ook: waarom reageert iedereen met 'welkom'? Dat helpt toch niks? (ook al voel ik me nu bijzonder welkom en sociaal geaccepteerd; hiervoor mijn uitdrukkelijke dank uiteraard :halleluja )Het is natuurlijk aardig en sociaal en handig voor de vaste crew die zo weten wat er nieuw komt en zo, maar kan dat niet net zo goed via gesloten topics waarin je je alleen voorstelt zonder reacties?

Of ben ik te kritisch en moet ik niet zo'n grote mond hebben voor een nieuweling? :bekdicht: :D

Nou ja, ik zie jullie wel op de echte fora!

Ik geef je volledig gelijk Cheimoon..

We hebben er echter voor gekozen om dit forum "open" te houden voor reacties. Helaas komt er vaak niet veel meer uit dan een "welkom"..

Een grote mond mag je altijd hebben overigens.. vooral als er iets zinnigs uitkomt. We staan altijd open voor kritiek en suggesties..

Ik zal even een discussie starten over het 'karakter' van het "nieuwe leden" forum.. zie hiervoor het Feedback forum : https://www.synthforum.nl/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=68

Back