Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En dit is de hoes.

Attachments

• The Cry Of Infinity.jpg
    The Cry Of Infinity.jpg
    37,2 KB · Bekeken: 90
En de componist in zijn studio, tussen zijn apparaten.:D

Attachments

• DSC02285.jpg
    DSC02285.jpg
    69,5 KB · Bekeken: 85
  • DSC02286.jpg
    DSC02286.jpg
    37 KB · Bekeken: 90
haha vet man die jamaha keyboard jaaaren gehad>< is n erg gewilde keyboard althans was in no time verkocht.

En Evolution - The History Of Planet Earth Part 3 is uitgekomen op bandcamp, hierbij de teaser.

https://soundcloud.com/phochos/evolutionpart3-theteaser

De drie bonustracks zijn ook bijgevoegd bij de albums van Evolution - The History Of Planet Earth. Hierbij de teaser van de drie nummers.

https://soundcloud.com/phochos/bonustracksevolution-theteaser

Er is weer het een en ander uitgekomen op www.phochos.bandcamp.com en er komt nog meer uit in de komende tijd.

Dus veel plezier bij het beluisteren van de albums.

Phochos:halleluja

Ik ga binnenkort aan twee nieuwe projecten beginnen, P.S.R.P.S.S. en Gaia.
Het eerste project krijgt titels van verschillende PSR en PSS keyboard van Yamaha die ik heb gehad of nog heb, het tweede project is zeg maar een verlenging van Evolution - The History Of Planet Earth. Of het weer drie delen worden weet ik nog niet, maar dat er grote nummers van 25 of 30 minuten op komen is wel zeker.

:okdan:

En het project Gaia komt inderdaad in drie delen, de titels worden:

Gaia Part 1: Regulation of the Salinity in the Oceans.

Gaia Part 2: Regulation of Oxygen in the Atmosphere.

Gaia Part 3: Regulation of the Global Surface Temperature

De hoesjes komen nog.

De stijl wordt weer in de Adelbert Von Deyen style, alleen ga ik meersporig opnemen bij dit project.:okdan:

Hoesje van P.S.R.P.S.S.

Attachments

• PsrPss.jpg
    PsrPss.jpg
    37,7 KB · Bekeken: 89
lol...wo ist der Bahnhof album :D je had in ieder geval wat sampletjes kunnen gebruiken uit de "inspiratie bron" beter dan die trance vocalen die er nu over zitten :D

Hoe deed je het dan vroeger? Gewoon live inspelen ofzo.

Mijn laatste projecten heb ik LIVE ingespeeld, vroeger deed ik altijd alles multitrack en daar ga ik dus weer mee verder.

En de hoesjes voor het Gaia-project.

Attachments

• Gaia.jpg
    Gaia.jpg
    96,4 KB · Bekeken: 87
  • GaiaPart2.jpg
    GaiaPart2.jpg
    64,9 KB · Bekeken: 94
  • GaiaPart3.jpg
    GaiaPart3.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 94
Dat je nu alles in die scriptletter doet moet jij weten, maar die ondertitel op de laatste kan echt niet zo... ;{

Dat je nu alles in die scriptletter doet moet jij weten, maar die ondertitel op de laatste kan echt niet zo... ;{

Ik zou de parts weg kunnen halen, wellicht dat het dan wat beter overkomt.:okdan:

Komt inderdaad dan wat mooier uit, kan het niet laten zien want onder die titel heb ik al ze gepubliceerd.:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back