Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
genoemd naar de yamaha keyboard types?Hoesje van P.S.R.P.S.S.
genoemd naar de yamaha keyboard types?
Klopt, de titels worden:
1. PSR36
2. PSS170
3. PSR185
4. PSS380
5. PSR530
6. PSS570
7. PSR600
8. PSS790
9. PSR2700
spelen ze dan lekkerder met koude toetsen?P.S.R.P.S.S. gaat even in de koelkast

ik snap de keuze van de afbeeldingen niet; part 1 = land ("surface") met een 'oceanen-titel' en part 3 = zee/oceaan, met een 'surface-titel'...En de hoesjes voor het Gaia-project.
ook maar ff in de seed vault dan maar...?ik snap de keuze van de afbeeldingen niet; part 1 = land ("surface") met een 'oceanen-titel' en part 3 = zee/oceaan, met een 'surface-titel'...
ik snap de keuze van de afbeeldingen niet; part 1 = land ("surface") met een 'oceanen-titel' en part 3 = zee/oceaan, met een 'surface-titel'...

ik snap de keuze van de afbeeldingen niet; part 1 = land ("surface") met een 'oceanen-titel' en part 3 = zee/oceaan, met een 'surface-titel'...

het is toch nog niet zo makkelijk als je dacht... dat plaatjes van internerd plukken en een tekstje er boven en onder kalken![]()

je had keuze uit honderden foto's toch
Moet zeggen zitten mooie plaatjes bij.
https://www.google.nl/search?q=gaia...QWcsoGYCQ&ved=0CGcQsAQ&biw=1641&bih=911&dpr=1

Jos, is die Diamond een sleeper (in de zin van 'een niet ontdekt juweeltje')...?