Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Veel aan gehad?

Ja, zeker de compositieleer. Voor het examen moest ik toen twee bestaande klassieke werken op tape zetten en daarnaast twee eigen composities, die later als Movement In Red en Yellow zijn uitgekomen.

In de cursus raden ze aan om ook een microfoon aan te schaffen.
moet je straks ook nog gaan zingen. :)

De microfoon heb ik al, zit aan de Rapmaster van Realistic vast voor de strange voices.:D

Er zijn 5 The Singles albums op www.phochos.bandcamp.com uitgekomen, met daarop de langste nummers in singlevorm, mochten ze ooit op single uitgekomen zijn of uitkomen.:D

Mooie database met muziek Phochos (Y)

Heb jij je werk al aangemeld voor dat men het mag gebruiken voor bijv. docu's, achtergrond muziek ed. ?

Mooie database met muziek Phochos (Y)

Heb jij je werk al aangemeld voor dat men het mag gebruiken voor bijv. docu's, achtergrond muziek ed. ?

Wat mij betreft is ieder vrij om mijn muziek te gebruiken voor docu'ss e.d. als ze er maar bij zetten dat het mijn muziek is.

:dj:

En ben inmiddels ver over de 100 albums gekomen op bandcamp en we gaan verder.......................:halleluja

De projecten waar ik de komende maanden aan ga werken:

-Gaia (trilogy albums)
-P.S.R.P.S.S.
-The French Revolution
-The Plastic Paradise
-Blau-Orange (Haags Timmerbedrijf)

:okdan:

Vertel eens wat meer over die laatste?

Onder het Haags Timmerbedrijf maak ik muziek een beetje in de stijl van Kraftwerk en Elektronische Machine. Kijk maar op de website van me, www.phochos.bandcamp.com daar staan al een aantal albums van Haags Timmerbedrijf.:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back