Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Je kunt ongelimiteerd tracks/albums verkopen.
Okee, verkeerd gelezen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Je kunt ongelimiteerd tracks/albums verkopen.

Zijn er geen synthforummers die interesse hebben in een van mijn albums (geintje).![]()
Krijg ik dan korting?
Maar ik zal er binnenkort effe eentje kopen.

Ik heb nu 45 albums staan op bandcamp en ben nog niet klaar met uploaden.![]()
jij bent echt productief !!!![]()
Dan ben je nu officieel productiever dan Prince!![]()

Je bent ook nog jonger dan Schultze...Maar dat is nog niets vergeleken bij Klaus Schulze. Die heeft - meegeteld zijn boxseries - meer dan honderd albums geproduceerd. Dus dan moet ik nog even.![]()

Je bent ook nog jonger dan Schultze...![]()
er is ook nog iemand die inmiddels 1435 nummers op zijn naam (en 2 andere) heeft staan; synchrotron... het zijn dan wel K#s maar enfinMaar dat is nog niets vergeleken bij Klaus Schulze. Die heeft - meegeteld zijn boxseries - meer dan honderd albums geproduceerd. Dus dan moet ik nog even.![]()

als ik naar je bandcamp ga, zie ik 'te veel' albums.... wellicht dat je 'de nieuwste' iets extra aandacht kunt geven en/of ze ordenen naar release datum.De laatste albums zijn ge-upload naar bandcamp.