Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Je kunt ongelimiteerd tracks/albums verkopen.

Okee, verkeerd gelezen.:halleluja

En heb het hoesje van The Somnium aangepast met een mooier plaatje.:okdan:

Krijg ik dan korting? :D

Maar ik zal er binnenkort effe eentje kopen.

Ik weet niet hoe ze dat bij bandcamp regelen, maar wat mij betreft krijg je zeker korting bij meerdere afnames.:mega:

Ik heb nu 45 albums staan op bandcamp en ben nog niet klaar met uploaden.:D

Ik heb nu 45 albums staan op bandcamp en ben nog niet klaar met uploaden.:D

jij bent echt productief !!! :okdan:

Dan ben je nu officieel productiever dan Prince! :okdan:

Maar dat is nog niets vergeleken bij Klaus Schulze. Die heeft - meegeteld zijn boxseries - meer dan honderd albums geproduceerd. Dus dan moet ik nog even.:dubbel:

Maar dat is nog niets vergeleken bij Klaus Schulze. Die heeft - meegeteld zijn boxseries - meer dan honderd albums geproduceerd. Dus dan moet ik nog even.:dubbel:
Je bent ook nog jonger dan Schultze... ;)

er is ook nog iemand die inmiddels 1435 nummers op zijn naam (en 2 andere) heeft staan; synchrotron... het zijn dan wel K#s maar enfin :D

De laatste albums zijn ge-upload naar bandcamp. De volgende albums die eraan komen zijn de toekomstige nieuwe albums opgenomen in de W.A.H.-Studio.

Iedereen heel veel plezier met het beluisteren van de muziek die erop staat.

:okdan:

De laatste albums zijn ge-upload naar bandcamp.
als ik naar je bandcamp ga, zie ik 'te veel' albums.... wellicht dat je 'de nieuwste' iets extra aandacht kunt geven en/of ze ordenen naar release datum.

Ik zal mijn best doen als ik thuis ben vanavond.:okdan:

Ik heb het een en ander op bandcamp aangepast, de laatst verschenen albums staan nu bovenaan het lijstje en naar beneden toe staat het een en ander op jaar afloop, maar niet helemaal. Dat doe ik nog wel een keertje, maar voorlopig staat het goed vind ik.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back