Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vangelis Lieffering of Jos Papathanassiou.:dubbel:

Attachments

• DSC02281.jpg
    DSC02281.jpg
    49 KB · Bekeken: 86
Voor mijn project "Evolution-The History Of Planet Earth" mag ik weer kunstwerken gebruiken op de hoezen gemaakt door Adelbert Von Deyen, mijn Duitse muziek- en schildervriend.

Het eerste hoesje gaat er zo uitzien (de vorige hoes komt ermee te vervallen):

Attachments

• Evolution-TheHistoryOfPlanetEarth.jpg
    Evolution-TheHistoryOfPlanetEarth.jpg
    35,5 KB · Bekeken: 95
dat heeft bertus van adel mooi geschilderd... maar heeft dit allemaal nog met micro macro te maken dan?

Nee, maar ik peins er niet over om weer een nieuwe thread te openen, laat ik alles gewoon maar in deze thead neerzetten, zie vanzelf wel weer wanneer hij op slot gaat.:okdan:

Waarom de rode rand/gele letters? zonder ziet het er een stuk beter uit imho.... zoiets:

Evolution.jpg

Zo maak ik meestal mijn hoesjes. Kan de gele letters weghalen en vervangen door blauwe letters, gaat het ook een stuk meer vloeken.:D

Deze wellicht beter??

Attachments

• NieuweHoes.jpg
    NieuweHoes.jpg
    34,4 KB · Bekeken: 82
Is dit ook al off-topic dan?

Zo maak ik meestal mijn hoesjes. Kan de gele letters weghalen en vervangen door blauwe letters, gaat het ook een stuk meer vloeken.:D
Waarom maak je de letters niet afwisselend geel, blauw en fel groen, lekker vrolijk! :mega:

Ik vind (net als teluur) dat het schilderij wordt overschreeuwd door het rood en de vette letters. Een bescheiden dunne letter in wit of zwart (met rustige achtergrond) laat het kunstwerk meer voor zichzelf spreken. Je hebt er dan weer wel voor gekozen om de tekst buiten de afbeelding te houden.

Maar de Phochos Stijl heeft natuurlijk ook wel wat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back