Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
FL is toch ook niet echt dat je zegt prof, beetje middle of the road toch allemaal... offe...?

Wellicht wel proffer dan Magix toch??:D

En nog een nieuwe verschenen op bandcamp, Phochos met The Mix. Hierop staan de albums Micro Macro The Original, Tales Of Two Cities, Polymorfic (+ The Versailles Files) en Observing The Moon Asimov At Heinlein Point. Als bonustrack staat Polymorfic er ook op.
Dit zijn wat mij betreft de betere albums van mij die verschenen zijn.

Veel luisterplezier toegewenst.
:okdan:

Attachments

• PhochosTheMix.jpg
    PhochosTheMix.jpg
    83,6 KB · Bekeken: 89
Het volgende project wat gaat verschijnen op bandcamp is Gaia, daar ben ik nu mee bezig.:okdan:

Toch nog eentje voordat Gaia verschijnt, ik had op een usb stick nog een album klaarliggen die ik in de periode dat ik bij mijn broer woonde (nadat mijn huis was afgefikt), van Akku und Abbel, titel Emergency.:D

Attachments

• Emergency.jpg
    Emergency.jpg
    35 KB · Bekeken: 87
Alhoewel sommige van je Magix tracks wel goed gelukt zijn denk ik dat het nu toch echt tijd is om de bijbehorende soundpools en klaarliggende Magix tracks de ruimte in te lanceren. Het programma zelf is op zich niet verkeerd, zolang je maar je eigen loops/samples/MIDI-data gebruikt. Emergency klinkt echt typisch soundpool-achtig en de vocals doen er nog een flinke portie kaassaus overheen. Van de nieuwere soundpools mag je trouwens niks meer gebruiken voor commerciële doeleinden, tenzij je een dure licentie afneemt.

Ik kan me nog herinneren dat je behoorlijk wat vette gear had gekocht na de brand, maar daar is helaas niks van te horen. Ik ben zelf ook geen Vangelis, maar ga a.u.b. eens iets leuks doen met de keyboards die je nu hebt staan i.p.v. gekleurde torentjes bouwen in Magixxx.

Ik ga ook alleen nog maar met hardware verder, deze was dus nog oud zeg maar. Maar ik ben nu door mijn stukken van magix heen. Gebruik het sequencerpakket alleen nog om de stukken bij te schaven en te mixen.:D

Bij deze the mix van The French Revolution van Mindsearch's Revenge.:okdan:

https://soundcloud.com/phochos/thefrenchrevolutionthemix

En de mix van Emergency van Akku und Abbel.

https://soundcloud.com/phochos/emergencythemix-mp3

Ik zit nu walking with phochos part 1 te luisteren, maar dit is helemaal mijn soort muziek man! :okdan:

Beetje zo'n jaren '70 crimi serie muziekje.. Cool!

Ik zie de agentjes al met getrokken pistolen het pand binnen sluipen op zoek naar de boeven.

Hoe heb je dit gemaakt?

Ik zit nu walking with phochos part 1 te luisteren, maar dit is helemaal mijn soort muziek man! :okdan:

Beetje zo'n jaren '70 crimi serie muziekje.. Cool!

Ik zie de agentjes al met getrokken pistolen het pand binnen sluipen op zoek naar de boeven.

Hoe heb je dit gemaakt?

Met hardware apparatuur en een klein beetje Magix erdoorheen gemixed.:okdan:

Wie zingt die vocalen? Beetje Ad Visser No News from the western front style

Kan Svetlana Clitoriskova zijn.:dubbel::dubbel:

Er zijn een boel albums ge-delete van bandcamp, omdat ik een nieuw idee had. Ik koppel nu meerdere stukken aan elkaar zodat er lange stukken ontstaan die tussen de 20 en 45 minuten duren en deze breng ik dan gecombineerd uit op nieuwe albums, er staan er al drie op bandcamp. Zodoende zullen er ook nummers niet meer terugkeren omdat ik daar niet tevreden over was of erg op andere nummers leken.:okdan:

Bij deze the mix van The French Revolution van Mindsearch's Revenge....En de mix van Emergency van Akku und Abbel.
mag ik vragen, wat defiinieert nu 'sound' van de verschillende synoniemen die je gebruikt; voor mij klinkt het allemaal gewoon als phochos...

En nog een nieuwe verschenen op bandcamp, Phochos met The Mix. Hierop staan de albums ....
? Ik snap het idee van een digitale versie van een cd-box niet helemaal; het scheelt je klanten/fans/geïnteresseerden niet meer dan een aantal muisklikken

? Ik snap het idee van een digitale versie van een cd-box niet helemaal; het scheelt je klanten/fans/geïnteresseerden niet meer dan een aantal muisklikken

Ik begrijp de vraagstellng iet helemaal, teluur. En er zit niet zoveel verschil tussen de verschillende uitvoerders, behalve dat Haags Timmerbedrijf en The Percussion Club meer sequences en perrcussie nummers heeft in de stijl van Kraftwerk en techno/trance.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back