Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FL is toch ook niet echt dat je zegt prof, beetje middle of the road toch allemaal... offe...?

Ik zit nu walking with phochos part 1 te luisteren, maar dit is helemaal mijn soort muziek man!
Beetje zo'n jaren '70 crimi serie muziekje.. Cool!
Ik zie de agentjes al met getrokken pistolen het pand binnen sluipen op zoek naar de boeven.
Hoe heb je dit gemaakt?
Wie zingt die vocalen? Beetje Ad Visser No News from the western front style

mag ik vragen, wat defiinieert nu 'sound' van de verschillende synoniemen die je gebruikt; voor mij klinkt het allemaal gewoon als phochos...Bij deze the mix van The French Revolution van Mindsearch's Revenge....En de mix van Emergency van Akku und Abbel.
? Ik snap het idee van een digitale versie van een cd-box niet helemaal; het scheelt je klanten/fans/geïnteresseerden niet meer dan een aantal muisklikkenEn nog een nieuwe verschenen op bandcamp, Phochos met The Mix. Hierop staan de albums ....
? Ik snap het idee van een digitale versie van een cd-box niet helemaal; het scheelt je klanten/fans/geïnteresseerden niet meer dan een aantal muisklikken