Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er zijn weer wat veranderingen op bandcamp:

-De albums Dream Of A Micron en Micro Ocean zijn samengevoegd tot Dreaming Of A Micro Ocean.

-Micro Macro The Original en Micro Macro The Sequel zijn samengevoegd tot Micro Macro - The Final Versions.

-The Teasers van Evolution zijn gecancelled en samengevoegd bij Evolution - The History Of Planet Earth.

-De albums The Space Age en Cape Canaveral zijn samengevoegd tot één album met de passende titel The Space Age / Cape Canaveral.:D

Een deel van de nummers is gratis te downloaden!!

:okdan:

Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen het laatste kwartier?

Ik ben indedaad nog bezig met een aantal albums samen te voeen, dus de Phochos-O-Dictor zal van het weekend nog een paar keer uitslaan.:dubbel:

De veranderingen:

-Telescopy en Sunshine zijn samengevoegd tot Telescope Into The Sunshine.

-Wo Ist Der Bahnhof? and Short Stories samengevoegd tot Wo Ist Der Bahnhof? (Including Short Stories).

-Plastic Paradise en Emergency samengevoegd tot Emergency In A Plastic Paradise.

-The Somnium en Equilibrium samengevoegd tot The Somnium / Equilibrium.

Weer veel gratis te downloaden.

Komen nog een aantal veranderingen de komende dagen.

De Remix albums zijn allemaal verwijderd. Redenen:

-De stukken waren veel te lang.
-De overgangen van de nummers waren in veel gevallen niet mooi.
-Er zaten nog teveel nummes tussen die alleen met Magix gemaakt warn.

Ben nu druk bezig met het remixen van bepaalde nummers. Een album is al klaar, was het oude album Airy Symphony, is nu getiteld Symphony On Air. De nummers erop zijn een stuk korter en de mixes zijn beter gelukt.

Er zullen niet veel meer terugkomen, ben nu de stukken met hardware gemaakt aan het selecteren en proberen beter te samenvoegen.

:okdan:

Het eerste deel van Symphony On Air, On Air Part 1.

https://soundcloud.com/phochos/on-air-part-1-mp3

En het eerste deel van Aurora, titel Aurora Borealis Part 1.

https://soundcloud.com/phochos/aurora-borealis-part-1-mp3

En een nummer van het album Cold Dark Sequence At A Crystal Waterworld, het nummer Tangerine Tree At A Crystal Waterworld.

https://soundcloud.com/phochos/tangerine-tree-at-a-crystal

Goed om te lezen dat hier nog van alles gaande is, vind ik altijd fijn, het gevoel dat er van alles gebeurt en komen gaat. Adrenaline verhogend !

Ik heb sinds kort een 2e scherm op mijn pc aangesloten, speciaal bedoeld om de updates in dit draadje weer te geven, weet ik vrijwel zeker dat ik volledig op de hoogte ben van alle ontwikkelingen!

Bedankt voor het updaten weer! :okdan:

Is al bekend wanneer 'V is for Vintage' (Originally released by Fonos Records as a double album. With Earthly Connections (made of Creation and Earth) and Terrania (made of Oxytetra and Eppure Si Muove) gratis te downloaden zal zijn?

Eventueel in de nieuwe gecombineerde versie met een van de andere albums?

En je had ons op 31 okt nog belooft geen magix meer te gebruiken. :) :)

Er wordt ook GEEN Magix meer gebruikt. De stukken die op de albums nog verschijnen zijn geheel met hardware gemaakt (Korg Microstation, Korg Prophecy, Korg Microkorg, Roland JV1010, Yamaha HE8, Korg Micro X).:halleluja

Is al bekend wanneer 'V is for Vintage' (Originally released by Fonos Records as a double album. With Earthly Connections (made of Creation and Earth) and Terrania (made of Oxytetra and Eppure Si Muove) gratis te downloaden zal zijn?

Eventueel in de nieuwe gecombineerde versie met een van de andere albums?

Die verschijnt dus nooit, dat snapt gij hopelijk wel.:duivels::duivels:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back