Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Is al bekend wanneer 'V is for Vintage' (Originally released by Fonos Records as a double album. With Earthly Connections (made of Creation and Earth) and Terrania (made of Oxytetra and Eppure Si Muove) gratis te downloaden zal zijn?

Eventueel in de nieuwe gecombineerde versie met een van de andere albums?

Als er voldoende animo is voor dit album wil ik hem best gratis neerzetten, maar ga het niet voor één persoon doen. Ik begreep de vraag eerst niet, maar even goed doorgelezen.:okdan:

Heb V Is For Vintage gratis te dowloaden neergezet, had al eerder vragen gehad of dit album op die manier mocht worden gezet. Dus iedereen die hem helemaal of gedeeltelijk wil hebben, kan hem nu gratis binnenhalen.:okdan:

Nog een aantal veranderingen:

-Album Titan is samengevoegd met Views From The Other Side Of The Sky en nu getiteld Titan - Triton.

-Album Oskylaytor is samengevoegd met The Best Of Orion Records en nu getiteld Oskylaytor (Incl. The Best Of Orion Records).

-Album The French Revolution is samengevoegd met Tales Of Two Ciies en nu getiteld The French Revolution (+ Tales Of Two Cities). Deze is gratis te downloaden.

En nog een aantal veranderingen:

-Movements With Red, Yellow, Blue and Green is samengegaan met The Cosmos Relations, met als titel Movements With The Cosmos Relations. Een aantal nummers is gratis te downloaden.

-GW7 (nummers GW zijn veranderd in Space Time Parts) en Time Sessions (een groot deel van de nummers) is samengegaan, met als titel Space And Time. Een aantal nummers is gratis te downloaden.

-Ambient Infinity is helemaal gratis te downloaden.:okdan:

Laatst gewijzigd:
hey waar is Views from the other side of the sky gebleven, dat is toch een van je best albums???!

Ik zou echt al die magix albums er uit gooien want zo zie je door de bomen het bos niet meer

hey waar is Views from the other side of the sky gebleven, dat is toch een van je best albums???!

Ik zou echt al die magix albums er uit gooien want zo zie je door de bomen het bos niet meer

Dat albums is samengevoegd bij Titan, heette vroeger ook gewoon Triton, maar omdat de cd's van Fonos niet meer verkocht worden, heb ik die titel veranderd (en nog meerdere ook).

De meeste Magix albums met puur alleen Magix zijn verwijderd. Wat er nog staat is een combinatie van hardware synths met een gedeelte van Magix erbij. Die laat ik dus gewoon staan.

En het aantal van albums op bandcamp is verminderd van meer dan 110 naar nu iets meer dan 60.:D

5-4-2011-12-5-jiskefet2_450.jpg

joh! ...giech, giech... sjow hey...​

Op algemeen verzoek heb ik de Magix albums op bandcamp weggehaald. De rest is allemaal met hardware synths uitgevoerd.:halleluja

En nu nog maar 46 albums over. En nu komen alleen nog albums uit die puur in de WAH studio zijn gemaakt, dus de volgende is Gaia het project gevolgd door La Veuve.

Laatst gewijzigd:
heb je ondertussen ook alweer iets gemaakt?
of ben je nu alleen maar aan het kleien.....

:koffie:

Ik wacht nog op een aantal apparaten die komende weken gaan binnen komen. Vanaf december ga ik definitief werken aan Gaia in de studio.:okdan:

:? jij bent toch de artiest... (niet dat ik een fan ben van die magix-meuk)

Ik was het overzicht ook een beetje kwijt. Kwam er ook achter dat ik sommige nummers dubbel had genomen met andere titels erbij, en dat is natuurlijk minder.

Er komen nog wel wat nieuwe extra albums bij, maar ga eerst goed uitzoeken welke nummers helemaal met Magix waren gemaakt en welke gedeeltelijk, die laatste groep zet ik dan nog wel op bandcamp.:okdan:

Kwam er ook achter dat ik sommige nummers dubbel had genomen met andere titels erbij, en dat is natuurlijk minder.
dat hadden de fans blijkbaar niet eens opgemerkt...
maar ga eerst goed uitzoeken welke nummers helemaal met Magix waren gemaakt en welke gedeeltelijk, die laatste groep zet ik dan nog wel op bandcamp.:okdan:
zo moeilijk is het toch niet om 1 op oor te kunnen vaststellen welke met magix zijn gemaakt...?

Er komen nog wel wat nieuwe extra albums bij, maar ga eerst goed uitzoeken welke nummers helemaal met Magix waren gemaakt en welke gedeeltelijk, die laatste groep zet ik dan nog wel op bandcamp.:okdan:
in mijn ogen een rare kwaliteitsnorm; magix wel of niet is toch niet persee doorslaggevend of het klinkt zoals je wilt dat het klinkt...

in mijn ogen een rare kwaliteitsnorm; magix wel of niet is toch niet persee doorslaggevend of het klinkt zoals je wilt dat het klinkt...

Maar ik weet zelf nog wel welke apparatuur ik op nummers heb gebruikt. Dus nu komen echt alleen de nummers met hardware en software gezamenlijk nog terug. Ben in ieder geval bezig nu met The Fonos Mixes, een mix-album met alles wat op Fonos uitgekomen is. Omdat de Fonos cd's niet meer verkocht worden bij Beeld en Geluid breng ik dit extra album nog uit. En misschien inderdaad een vreemde kwaliteitsnorm van me, maar zo doe ik dat nu eenmaal.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back