Akai S5000 USB vraag

Origineel geplaatst door Sander02
Als die S5000 een printer of scanner zou zijn, dan moet je met die hub het apparaat vanaf beide systemen kunnen zien toch? Maar vanaf de s5000 beide pc's zien die begrijp ik niet.. hoe zie je je pc vanaf de s5000?

Nou, je kunt toch vanaf de S5000 je harddisk(s) en cdrom speler(s) benaderen neem ik aan? Of kun je alleen maar via ak.Sys samples uploaden?

Maar dan bedoel ik dus of je de drives van meerdere pc's zou kunnen zien die aan zo'n hub hangen...

Ik heb hem een tijdje gehad, en ik weet niet anders dan dat je vanuit aksys altijd werkt ipv vanuit de S5000 zelf.
Als je bijv. een printer of schijf shared in een netwerk, dan kan je dat in windows helemaal configureren.

Ik zou echt niet weten hoe je een akai S5000 kan sharen dmv. een usb-hub. :confused:
Dat is toch de enige manier om het voor elkaar te krijgen de S5000 te benaderen vanaf 2 of meer pc's... ?

En een extra usb-poort, het lijkt me onwaarschijnlijk dat akai die optie erin gebouwd heeft.
Maarja ik heb geen S5000 meer dus ik kan hier weinig zinnigs verder over schrijven :koffie:

Laatst gewijzigd:
Back