lo-fi en clavinet track

Aardig 'clubby' nummer; niet geheel mijn stijl, maar goed.. Opzich wel leuk voor op 't strand in zo'n strandtent.
Alleen lo-fi geluiden?? :confused: Waar dan? Offe heb ik een andere kijk op lo-fi geluiden..?

lo-fi

lo-fi

Ik vond het zelf nogal lofi klinken al die phased hihatss etc. Maar ok onder lo-fi wordt iets anders verstaan.

Ik vind em onwijs cool :okdan: Misschien kun je er voor de afwisseling nog wat subtiele dunne strings of iets dergelijks ingooien...ik weet 't eigenlijk niet zeker. Voor de rest hou ik wel van dit soort tracks. Lekker groovy, vrolijk en met stoere sounds.

findme staat hier ook nog steeds hoog aanschreven. Je tracks brengen een gezellig sfeertje met zich mee :D

Strings

Strings

Origineel geplaatst door LoFiye
Ik vind em onwijs cool :okdan: Misschien kun je er voor de afwisseling nog wat subtiele dunne strings of iets dergelijks ingooien...ik weet 't eigenlijk niet zeker. Voor de rest hou ik wel van dit soort tracks. Lekker groovy, vrolijk en met stoere sounds.

findme staat hier ook nog steeds hoog aanschreven. Je tracks brengen een gezellig sfeertje met zich mee :D

Dank je voopr de reactie. Strings had ik eigenlijk bewust uit dit nummer gelaten, omdat mijn meeste nummers strings bevatten. maar het is misschien toch een idee om dat toe te voegen. Zal eens kijken.

Klinkt wel grappig! Clavje is leuk...

Ben alleen niet echt fan van die phased hi-hats, klinkt al snel als een laag bitrate mp3-tje.

Verder mis ik een beetje ruimte in het trackje, in ieder geval in het begin. Misschien een subtiel beetje reverb?

Al met al een leuk trackje!

Leuk maar een beetje vlak..

Leuk maar een beetje vlak..

Leuk inelkaar gezet.. lekkere sound..

Maar als arrangement nogal vlak... het varieert tussen twee toonsoorten.. en meer doet het niet. Toch jammer... want met een wat spannender schema wordt het al gauw een stuk beter!

2 tonen

2 tonen

Dank je wel voor het commentaar.
Volgens mij ziten er maar liefst wel 3 akoorden in, maar het probleem is dat ik mijn individuele tracks kwijt ben geraakt door dat de backup op mijn CD-rom niet meer te lezen is.
Wil ik het veranderen dan zal ik alles weer opnieuw moeten inspelen en vervomen.
Ik vrees dat ik niet meer precies meer weet welke wah wah en pahser effecten en instellingen ik gebruikt heb.

Origineel geplaatst door Rino
Klinkt wel grappig! Clavje is leuk...

Dank je voor het commentaar. Ik wilde een beetje het superstion gevoel van S. Wonder in die track brengen.
misschien moet ik er wel blazers bijvoegen.

Back