• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Pc+microwave+akaisampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Waveglider

Skyglider
hallo...

Ik denk eraan om dit te verkopen...

PC
monitor 14"
Pentium 3 -800
768 sd ram
Cd writer
Terratec EWS 64XL met extra geheugen (16)
Waldorf Microwave Add-on kaart voor de EWS - zodat ie dus de EWS64 XXL wordt.
toetsenbord en muis...

Wat heb je met dit dan...

- Een leuke vrij krachtige pc die toch nog bijna alle vsti kan runnen...
- Een heuze waldorf microwave synth die te vergelijken is met de microwave XT... let op ! dit is geen software synth,maar een heuze hardware synth die op de terratec zit... exact dezelfde sound en volledig compatibel... kan alles soundsets van de andere microwaves ook gebruiken enzo
- Een Akai compatibele sampler die zo akai cds kan inlezen.. weer is dit geen software maar hardware
- 2X2 Midi interface
- Er zit een speciale versie van cubasis bij

Dit alles heeft veel geld gekost toen het nieuw was... dat is het natuurlijk niet meer maar dit alles maakt het toch nog best een vette muziek computer die geschikt is als inkomer of als 2de pc.

Ik weet echt niet wat te vragen hiervoor, ben wel eens benieuwd wat men er voor over heeft... dus bieden mag.

PS : je krijgt er nog een extra EWS 64 XL bij die ik op overschot heb. :dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back