jekyll and hyde

Sam fire

Mouseclick music Warrior
Tijdens het produceren van muziek voel ik me ooit gaan als een kip zonder kop. Soms begin ik aan een minimal techno track en eindig ik met een Drum&bass track.

Ik zit te denken om meer met aliassen te gaan werken (voor iedere stijl 1 bijvoorbeeld) om zo mezelf in een “rol” te duwen.

Ook fijn voor als je volgers gaat opbouwen (bijv. op soundcloud) die je volgen vanwege een bepaalde muziekvoorkeur die ze hebben.

Ik neem aan dat er meer producers/ hobbyisten zijn die zich niet tot 1 stijl laten beperken.
Maar hoe houden jullie jekyll and hyde gescheiden van elkaar en onder controle? :)

Je kan ook gewoon toffe muziek maken, dan maakt de stijl niet zoveel uit. Dan heeft de luisteraar ook wat afwisseling.
En bij soundcloud kan je in de omschrijving ook het genre aangeven. Anders is het toch niet zo moeilijk? Nieuwe naam verzinnen, nieuw soundcloud account en beginnen met posten.

Legowelt heeft er nogal wat.....

Zo zijn er meer. Ik doe zelf met live en electro dingen Minotaur Electronics, maar als ik techno of house plaatjes draai M.E.

Of nog liever met lievere muziek, minoelec.

Legowelt heeft er nogal wat.....

Zo zijn er meer. Ik doe zelf met live en electro dingen Minotaur Electronics, maar als ik techno of house plaatjes draai M.E.

Of nog liever met lievere muziek, minoelec.

Dat bedoelde ik inderdaad! :mega:

Maar hoe houden jullie jekyll and hyde gescheiden van elkaar en onder controle? :)

niet
geloof niet dat er echt iemand van wakker ligt behalve ik zelf soms

Back