Nebel
Ingeburgerd
Even mijn situatie schetsen:
Binnenkort ga ik Ableton Live 9 aanschaffen (
) maar heb nu nog een vrije oude pc met Windows XP (32bit) erop. De trial van Ableton draait hier niet zo best op, hapert nogal, dus zal ik wss een andere pc moeten aanschaffen waar natuurlijk een nieuwere Windows op staat.
Op zich allemaal best, alleen vraag ik mij af of de editors die ik gebruik voor mijn synths ook nog werken op die nieuwere Windows?
Ik gebruik editors voor Yamaha DX7 IID, Yamaha AN1X en wil graag nog een Nord Lead2 rack-versie aanschaffen met editor. Verder gebruik ik ook nog Miroslav Philharmonic als softsynth.
Iemand een idee hoe ik kan zien of dit alles blijft werken op een nieuwere Windows?
Ben geen computerheld
dus alles tips zijn welkom...
Alvast bedankt!!
Binnenkort ga ik Ableton Live 9 aanschaffen (
) maar heb nu nog een vrije oude pc met Windows XP (32bit) erop. De trial van Ableton draait hier niet zo best op, hapert nogal, dus zal ik wss een andere pc moeten aanschaffen waar natuurlijk een nieuwere Windows op staat.Op zich allemaal best, alleen vraag ik mij af of de editors die ik gebruik voor mijn synths ook nog werken op die nieuwere Windows?
Ik gebruik editors voor Yamaha DX7 IID, Yamaha AN1X en wil graag nog een Nord Lead2 rack-versie aanschaffen met editor. Verder gebruik ik ook nog Miroslav Philharmonic als softsynth.
Iemand een idee hoe ik kan zien of dit alles blijft werken op een nieuwere Windows?
Ben geen computerheld
dus alles tips zijn welkom...Alvast bedankt!!