shappy1010
Stamgast
Origineel geplaatst door fuse
Miljoenen euro's hoor shappy.
En met zulke apparatuur om te kunnen gaan moet je wel wat in je mars hebben.
Word brother...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Miljoenen euro's hoor shappy.
En met zulke apparatuur om te kunnen gaan moet je wel wat in je mars hebben.
Origineel geplaatst door shappy1010
Tjonge jonge wat een meningen en wat een tunnelvisie.
En als we dan toch met de botte bijl gaan hakken, hou je vast:
Want tegen olafmol & aanhang wil ik wel dit zeggen, grappig dat er zoveel bot en zwart wit commentaar komt uit gasten die Dance muziek maken of DJ zijn, wat in de "muziekwereld" (en dan heb ik het over toetsenisten, pianisten, bands etc.) niet eens als een serieuze stroming of niet eens als muziek gezien word. In die nummers van enigma hoor ik tenminste nog akoorden en noten. Makkelijk af te kraken als je er met je kale harses niet strak van wordt op een zaterdagavond. Bah soms haat ik Nederland.
Tweede opmerking, iedereen die die ibiza studio afkraakt en dan vervolgens zegt dat het allemaal ook met een pc met een paar softsynth ook kan moet eens nodig het huis uit en gaan kijken in een echte studio, denk je nu echt dat als je een golf GTI hebt dat je een formule 1 wagen eruit kan racen? Tuurlijk een goeie coureur zal er best wat uit kunnen halen, maar er is een groot verschil tussen leuk speelgoed en professionele apparatuur dames en heren vergeet dat niet.
Dat je nu al voor zeer weinig geld (niks als je copieerd) al wat leuke sounds uit je pc kan halen, wil niet zeggen dat je meteen de strijd aan kan met Jean Michel Jarre of William Orbit of studios waar voor tien/honderdduizenden euros aan apparatuur staat.
Zo hehe dat lucht op ...
Iemand?

Origineel geplaatst door shappy1010
Want tegen olafmol & aanhang wil ik wel dit zeggen, grappig dat er zoveel bot en zwart wit commentaar komt uit gasten die Dance muziek maken of DJ zijn, wat in de "muziekwereld" (en dan heb ik het over toetsenisten, pianisten, bands etc.) niet eens als een serieuze stroming of niet eens als muziek gezien word.
In die nummers van enigma hoor ik tenminste nog akoorden en noten. Makkelijk af te kraken als je er met je kale harses niet strak van wordt op een zaterdagavond. Bah soms haat ik Nederland.
Origineel geplaatst door Slipperman
Sterker nog, menig tranceproducer is gewoon lekker bezig met fruity ofzo en kan daar leuke dingen uit halen wat populair wordt.
behoord die gast die ooit "Old McDonald had a farm, heeya heeya hooo" zong via MSN daar ook toe?Origineel geplaatst door Pjotr G
er zijn ook onnoemelijk veel prutsende, komt ie weer, gitaristen in nederland hoordat stelt vaak ook geen reet voor.