Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Nolet
Nu zou ik Enigma eerder muzak noemen dan muziek. Alpenhoorn met een breakbeat en een Gregoriaanse koor met een panfluit! Prima voor in de lift of in de wacht aan de telefoon![]()
Zo ik ga nu verhuizen naar Amerika en onder een schuilnaam in een bunker wonen voor het halve forum me komt lynchen!! Zo'n FBI witness protection program, wat zou dat kosten....?
Origineel geplaatst door shappy1010
Dat lynchen ga ik effe mee beginnen, want je mocht willen dat je zulke muziek kon maken, de manier waarop deze oosterbuur klanken combineert met vocals, gitaren, en het af weet te mixen zonder een brij van geluid door je speakers te krijgen is fenomenaal, ik denk dat vele van deze man kunnen leren. Of je nu wel of niet van deze "lift muziek" houd is irrelevant. Maargoed...ga maar lekker naar DJ sammy luisteren joh.

Origineel geplaatst door kymo
ik vraag me af waar is de tr909 van enigma ?
Origineel geplaatst door shappy1010
Klopt, het nummer "creatures of the night" kennen de meeste wel van haar, was een wereldhit...
)..
Origineel geplaatst door Catalunya
Binnenkort dus een nieuwe cd van enigma met daarop de plaatselijke bevolking van Ibiza
Kan die weer de Bush Bush intrekken met een DAT recorder en de plaatselijke bevolking afsamplen (hoeft nu niet meer zover te reizen aangezien het naast de deur is)
Dat uitzicht zal wel inspirerend werken.
Het is mooi Symmetrisch, alleen vind ik de grote speakers wel vreemd staan. Naar mijn idee staan ze te laag.
Deze is ook mooi trouwens. De studio van Robert Miles. De foto is wel met een groothoeklens genomen, dus geeft een wat vertekend beeld.
Ik vermoed dat het rack waar zijn modules instaan verijdbaar is en hij dit zo heeft neergezet voor de foto. Anders lijkt het me erg onhandig. Eromheen lopen. Sample uitzoeken en weer terug naar de computer lopen.

erg apart vind ik het. wil dat denk ik ook wel eens maken 

Jij nog nooit van echt analoog zeker.![]()

Jij nog nooit van echt analoog zeker.![]()
Origineel geplaatst door Slipperman
enigma roeleert ja. erg vage muziek en hele goede arrangementen. koren zijn altijd mooierg apart vind ik het. wil dat denk ik ook wel eens maken
![]()

Origineel geplaatst door Arv
Ze zijn wel een ster geweest in het uitzuigen van een concept. Ze bleven Enigma shit maken..![]()

Origineel geplaatst door south
ik vind het niet vreemd dat mensen mp3 downloaden als je zie dat de heren muziekanten van ons geld zulke huizen bouwen...Ergens in de lijn is er iemand genaaid