M mooger Nieuwkomer Lid sinds 18 juli 2003 Berichten 18 Locatie den haag 29 juli 2003 #1 HIJ IS LEVERBAAR Ik zag hem vandaag bij Nederland Muziek staan hij klinkt echt top.... zelfs de Moog Taurus 1 instelling lijkt beter dan het origineel WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWIE het filter is ook top... LUISTEREN MANNEN
HIJ IS LEVERBAAR Ik zag hem vandaag bij Nederland Muziek staan hij klinkt echt top.... zelfs de Moog Taurus 1 instelling lijkt beter dan het origineel WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWIE het filter is ook top... LUISTEREN MANNEN
E endonyx Noize is the message? Lid sinds 30 november 2002 Berichten 1.322 Locatie Eindhoven 29 juli 2003 #2 SPAM!!! vind hem er iig oerlelijk uit zien
M mooger Nieuwkomer Lid sinds 18 juli 2003 Berichten 18 Locatie den haag 30 juli 2003 #3 SPAMFILTER SPAMFILTER ik vind hem juist leuk dr uitzien !!...zo zie je maar ieder z´n smaak. Maar ging het niet om het geluid ???? Heb je trouwens opgemerkt dat de display anders is dan in Frankfurt en dat de sounds heeeeeeeeeel goed zijn ik vind ook de verlichte wheels nice Zat dat ook maar op een MINI MOOG MMmmrrrggg een Oberheim filter combineren met een MOOG filter geeft toch wel wat..
SPAMFILTER SPAMFILTER ik vind hem juist leuk dr uitzien !!...zo zie je maar ieder z´n smaak. Maar ging het niet om het geluid ???? Heb je trouwens opgemerkt dat de display anders is dan in Frankfurt en dat de sounds heeeeeeeeeel goed zijn ik vind ook de verlichte wheels nice Zat dat ook maar op een MINI MOOG MMmmrrrggg een Oberheim filter combineren met een MOOG filter geeft toch wel wat..
mono-poly Cheff Noodle Lid sinds 9 mei 2002 Berichten 12.985 30 juli 2003 #4 Ja dit ding is veeeeel beter dan al die analoge meuk De meeste va's trouwens
dextah Ouwe rot Lid sinds 22 juli 2002 Berichten 3.386 Locatie The Triple Galaxy Collision 30 juli 2003 #5 Origineel geplaatst door mono-poly Ja dit ding is veeeeel beter dan al die analoge meuk De meeste va's trouwens Zie meer...
Origineel geplaatst door mono-poly Ja dit ding is veeeeel beter dan al die analoge meuk De meeste va's trouwens Zie meer...
Yawgmoth Moderator Staff member Lid sinds 4 januari 2002 Berichten 6.349 Locatie Grou 30 juli 2003 #6 over deze synth lopen al diverse threads