STATE OF MIND (Pump up the volume)

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
https://soundcloud.com/warehousegrooves/state-of-mind-pump-up-the

Maar eens een "Techno" track in elkaar gezet, weer eens iets anders en ook deze keer weer geen kant en klaar maaltijd loops gebruikt....

Veel plezier en commentaar is natuurlijk als vanouds welkom :okdan:

Richard, dat "orgeltje" moet ik nog een beetje uitwerken, daar had ik het vandaag al over met Pablo..... maar hij blijft er wel inzitten (dat dan weer wel) :D

Dank je Natan, dacht doe eens iets anders dan het "standaard" werk, is leuk om te doen (geeft veel voldoening om te maken)

Ik vind de track erg cool, old school en lekker acid, er moeten inderdaad nog wat details aangepast worden en de overal mix kan ook nog wat "edgy", als die af is mag zo naar een masteraar :)

Paabs, Ja we hadden het er al over..... sommige dingen waren nog niet klaar maar moest het even loslaten anders ging het weer de "niet af doos in" tot in vergetelheid :)
Paar kleine toevoegingen hier en daar en inderdaad een wat scherpere melodielijn...... zit hier alleen nog geluiden te moduleren (nog niet naar mijn zin)
Kan zijn dat er eerder een wat strakkere (re) mix van komt (soort van Ben Sims opbouw)

* dit keer eens niet de 303 gebruikt :)

Ja, hier word ik blij van. Ik proef de sound van toen in een subtiel jasje van nu. Lekkere subtiele melodielijn en sound met het gevoel van early-house. Ja, dit is prettig. Dit moet!

Vanaf 2.49 min. begint het interessant te worden, daarna vind ik het minder. Wel een leuke track(globaal).

Back