Moog Minifoogers

Oh cool! Een moog ringmod voor 150 usd! Lekkah! Ben benieuwd hoe ze vergelijken met de 'grote' moogerfoogers.

inderdaad, goedkoper dan 2e handse ringmod, ben wel benieuwd, zal wel ff duren voore iemand iets kan vertellen, hou me aanbevolen

kan het niet goed zien,
wat zit er nu precies op die rm, hetzelfde als op de rm? of wat is er minder ?

stom klein plaatje op de iphone
het is wel weer een campagne van moog , zie mezelf volgend jaar al in een slaapzakje liggen voor i4music om de eerste moogvindingski te kunnen kopen !
wat een spanning

Toch vreemd dat de website van sweetwater nergens rept over deze minifoogers. Maar het staat wel in de gedrukte versie? Heel apart.

Yep, nu wachten tot ze beschikbaar zijn, ga ik ze allemaal bestellen, behalve de delay, daar heb ik zojuist de mf-104m voor binnen gekregen

Eh, best prijzig? Hoeveel beter dan die 100en pedalen die al op de markt zijn? Lelijke popnagels? Maar 1 input voor externe modulatie?
(je kunt wel horen dat ik op een na alle moogerfoogers heb (gehad))

Ik vind de beperkte IO wel een minpuntje, zou dan toch eerder voor de 'echte' moogerfoogers gaan. Tweedehandsprijzen zullen niet veel afwijken van de nieuwprijzen van deze mini's.

Als je ziet wat voor enorme, volle SM PCB's in sommige Moogerfoogers zitten dan moet er wel wat aan functionalteit en wellicht geluidskwaliteit ingeleverd zijn. Gezien het vrij kleine verschil in prijs tussen tweedehands MFs en nieuwe Mini's zou ik gewoon gaan voor de grotere bakken.

Thomann heeft een datum van 04-11-2013 bij de minifoogers staan.
Dat lijkt mij wel een beetje erg optimistisch..

Waarom lijkt je dat optimistisch?

Moog zelf zegt daarover:
"Minifooger Analog Effects Pedals are available for preorder from all authorized Moog dealers now. We will begin shipping the first units from our Asheville factory in October, 2013"

Echt wel dat die voor de kerst in de winkels liggen hoor, zou een grote blunder zijn als ze die deadline missen

Back