• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MAM AFB8 analoge filterbank

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Syntagma

Hold On
Ik verkoop mijn MAM AFB8 analoge filterbank. Deze is een klein tijdje in mijn bezit geweest (ik ben niet de eerste eigenaar) maar ik gebruik hem niet in mijn huidige studiosetup, vandaar in de verkoop.

Ik heb er een losse AC/AC-adapter bij gekocht ter waarde van 15 euro. Hiermee werkt het apparaat perfect. Deze krijg je er bij.

Specs:
The filter bank AFB8 has 8 filter-frequencies, which, compared to a simple equalizer, work much more effective. The frequency-range is fixed from 60Hz - 10600Hz.
With the Bypass-switch you can compare between original signal and your own created sound. 1 in- and output (Jacks), 19", 1U.
Connections: Mono IN, Mono OUT, external power supply 12V AC 500mA
Dimensions: 483 x 44 x 87 mm (H/B/T)

Ik heb ze recent verkocht zien worden voor 100 euro; laat ik beginnen om 75 euro te vragen voor de AFB8 + de adapter. Kan zowel opgehaald als verzonden worden. Leuk Duits spul voor de liefhebber!

$T2eC16JHJHMFH!7PkhL,BSKwd,uvw!~~60_85.JPG

$(KGrHqQOKosFIL1)-vPBBSKwdTtRmg~~60_85.JPG

$T2eC16d,!zUFIbjCDqr,BSKwd(E5nw~~60_85.JPG

$(KGrHqVHJEQFIpmZmc49BSKwdZS(CQ~~60_85.JPG

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back