Aurora (Nova Cover)

Hehe.. dit was ooit het eerste deuntje wat ik op mijn casio keyboard met rekenmachine kon spelen.. :D

Mooi maar idd niet alles gelijkt qua origineel.. sommige geluidjes wijken iets af maar toch klinkt het zeker niet verkeerd zo. :)

Begrijp ik het goed dat Pablo heeft gemixed ?? :okdan: :mega:

Zo wat een bekentenissen.. is dat nou toeval of meer een gevalletje.. Aurora.. wie is er nou niet groot mee geworden? :D

Een paar maand terug zocht ik nog naar de naam van deze track, die ik als kind van de radio had overgenomen.

Origineel is inderdaad iets beter, maar zeker knap gedaan. De snare had van mij alleen wat zachter gemogen.

Moet ook even graven..... was geloof ik op een GEM G7 als ik het goed heb.... Smackies, het was wel ruim voor het Jostieband tijdperk hoor, vindt eerder de hedendaagse Bieber/Will I AM not herrie daar meer op lijken.

En Rob is wel iemand die wat kan dus die vergelijking slaat aardig de plank mis in dit geval.

De jostiband en Piet Veerman kunnen ook aardig wat ik zeg alleen maar dat het die sfeer is imo dat is verder geen negatief waarde oordeel verder...Ik heb die nova platen hier staan vind het allemaal prima verder...het heeft alleen zo een hollandse klompendans sfeer in de melodie ja toch :D
Bieber/Will I AM ken ik niet

Over GEM gesproken, ik heb nog n DSK gehad... DSK-8 volgens mij, weet het niet meer zo zeker...

EDIT: Nee, 'n GEM DSK-4 was t. Geweldig dingetje, uren mee geamuseerd. Da's ook de reden waarom ik ooit keyboardles heb genomen en aan de synths ben gegaan.

Speelde het nummer ook op de VL1 samen met mijn Magnus Electrische Orgel en tweede generator erbij (die is al jaren gesneuveld helaas).:D

Ik moet bij dit nummer altijd denken aan "Te land, ter zee en in de lucht".
Ik weet niet of dit nummer daar ooit voor is gebruikt, maar die associatie is bij mij nogal hardnekkig.

Back