Calculator Operator
Tel ik na 15 jaar hier als ouwe rot? Vast wel.
Ohjee... Ik zal maar geen oud nummertje van Koto coveren, ik haal teveel oude herinneringen trug xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ohjee... Ik zal maar geen oud nummertje van Koto coveren, ik haal teveel oude herinneringen trug xD

maar eh.. idd.. wel erg fijn sfeertje die track idd 

het doet idd erg sterk denken aan een orgel melodietje die je uit je kop had geleerd omdat je direct vanaf noten lezen zo kutto el putto vond... een melo dus met ipv starre gated blocky tibia geneuzel gemoduleerd met zo'n pisweak slow vibrato en daaronder nog een banale ritme boks, de toch wat meer rondere sounds inclusief quasie sjaan michiel jarretel drums...speel mee met Stef Meeder![]()
Ontspekt van iedere klompendans en 2 emmertjes water halen sfeer![]()
maar eh.. idd.. wel erg fijn sfeertje die track idd
Oke.. iets anders dan, ook qua sfeer maar toch wel Hollandse helden op de synths
De Future World Orchestra.. vond dit in de 80´s ook een ontzettend toffe track![]()
FUTURE WORLD ORCHESTRA - Desire - YouTube[/url]
het doet idd erg sterk denken aan een orgel melodietje die je uit je kop had geleerd omdat je direct vanaf noten lezen zo kutto el putto vond... een melo dus met ipv starre gated blocky tibia geneuzel gemoduleerd met zo'n pisweak slow vibrato en daaronder nog een banale ritme boks, de toch wat meer rondere sounds inclusief quasie sjaan michiel jarretel drums...

in desch 80's was er ook nog zo'n orgel cursus op TV, gleuf dat rick van der linden die gaf
ja hoor, kijk eens aan:
![]()

@ ARV: Welke Lead? Ik heb er 4 ingespeeld, ieder stukkie 'n andere en bij het laatste stuk een dubbele..
@Hover: Ah, de leads komen van een Mono/Poly! Polysix komt in de buurt, maar met een verkeerd ingestelde mixer is 'nog altijd te dun![]()