[Minimal Techno] Natan Vance - Körperdouble

ik vind'm heerlijk, well done man !! ;)
Dank je man.:)

Kijk, ik heb veel moeten veranderen want zo gaat dat hé - je verandert één iets en dan klopt er iets anders niet meer en dat moet je dat ook veranderen waardoor er weer iets anders.... en zo is het bijna een nieuw nummer op zich maar met de zelfde basis. Even denken, om dat akkefietje te bereiken heb ik plus minus 8 uren bezig geweest. Na het avondmaal eraan begonnen en rond een uur of 6 in de morgen was hij af.:P Simpel toch?

Och en by the way, voor hen die het zich nog zouden afvragen. Ik maak boenka boenka omdat ik daar plezier aan heb. En kan ik hier en daar een sampeltje gebruiken uit men collectie waarvoor ik harde cash hebt neergeteld, waarom zou ik dat niet doen? Want net als James Bond heb ik daar een legitieme licentie voor.

Wat water en cement, alles in de mixer, gieten en laten drogen - voila beton!:D
Geen sierlijk versierde porseleintjes, maar steenharde, bot brekende BETON.:L

En daar is ook helemaal niks mis mee, jij heb er plezier in en anderen vinden het mooi, mission completed toch? ;)

Ligt het aan mijn afluisteren, de SoundCloud compressie of is irritante bitcrushing op de kick nog steeds bon ton?

En daar is ook helemaal niks mis mee, jij heb er plezier in en anderen vinden het mooi, mission completed toch? ;)
Ik heb er ook geen problemen mee als er zijn die het niet goed vinden of m'n manier van werken afkeuren.;)

Ligt het aan mijn afluisteren, de SoundCloud compressie of is irritante bitcrushing op de kick nog steeds bon ton?
Ja, ook al laad ik een ongecomprimeerde wav file dan nog klinkt de weergave gecomprimeerd (vooral de hi hats moeten eraan geloven), dus doet SC iets met de files dat het zo doet klinken.

Back