Blegh, 13 in 1 dozijn drumcomputer muziek. Niks vernieuwends aan. Als ik jou was zou ik er een vengeance-loopje bij doen. Dan wordt ie vet!!
Kijk voor mij is het kunstje niet om andermans vettigheid te sprokkelen/recyclen, da's als een sfeer impressie / collage maken met andermans foto's
ik maak liever de foto's zelf, als je begrijpt wat ik bedoel. Da's mijn ding
Dus niet van, hé dat is vet, dat jat ik ook, maar hé dat vind ik vet, kijken of ik dat zelf ook kan. En daardoor wordt alles nét iets anders als de rest, kan dan wel, of niet je ding zijn. Da's geen probleem.
maar i.d.d. qua 42tf is alles wel zo'n beetje gedaan, dus écht vernieuwend zal het nooit zijn. máár wel van mij, door mij, anders geeft het geen voldoening.
slepen met machine/ableton templates en loopmasters / vengeance libraries doen er al genoeg, daar haal ik (1) geen voldoening uit, (2) zijn mensen die daar véél beter in zijn dan mij. Is gewoon een andere manier van werken die mij niet ligt.
Ik kijk er niet op neer of zo, als je daar weer over wilt beginnen, ik kan er gewoon voor mijzelf niks mee. voelt als een beetje arrangeren met andermans werk. Ik doe het werk liever zelf, dan is het van mij, door mij. Dás mijn kick. Maar misschien heb jij dáár weer niks mee? kan ook natuurlijk.