Davedarave
Nieuwkomer
Hallo mede-midioten,
Vandaag zit ik weer eens zuchtend achter mn pc..
Ik heb onlangs een virus ti 1 op de kop getikt. Deze doet het op zich prima in FLstudio
(op wat latency na, maar dat is wel te verhelpen met track latency compensation van FL)
Ik heb hem aangesloten via usb. En ik gebruik de virus als mijn geluidskaart.
Nu heb ik alleen 2 probleempjes..
-1-
Ik dacht dat de virus 3 audio output kanalen had. Ik snap alleen niet zo goed hoe ik
de 3 outputs van de virus in onafhankelijke mixer kanalen kan zetten in FL. Zodat ik de effecten van flstudio ook kan gebruiken per kanaal van de virus. (leg ik dit goed uit?)
-2-
Ik heb ook een JP8080 ernaast die ik graag synchroon wil laten lopen met de virus.
Zo gezegd, zo gedaan -dacht ik-, maar de JP heeft nu een enorme vertraging t.o.v.
de virus en de rest van FLstudio, en hij loopt niet stabiel.
En dat terwijl hij zonder de virus als een trein loopt. (met mijn m-audio audiophile
geluidskaartje in FL)
Heeft iemand van jullie misschien enig idee wat ik fout doe?
Ik hoor het graag!
Mvrgr,
Dave
Vandaag zit ik weer eens zuchtend achter mn pc..
Ik heb onlangs een virus ti 1 op de kop getikt. Deze doet het op zich prima in FLstudio
(op wat latency na, maar dat is wel te verhelpen met track latency compensation van FL)
Ik heb hem aangesloten via usb. En ik gebruik de virus als mijn geluidskaart.
Nu heb ik alleen 2 probleempjes..
-1-
Ik dacht dat de virus 3 audio output kanalen had. Ik snap alleen niet zo goed hoe ik
de 3 outputs van de virus in onafhankelijke mixer kanalen kan zetten in FL. Zodat ik de effecten van flstudio ook kan gebruiken per kanaal van de virus. (leg ik dit goed uit?)
-2-
Ik heb ook een JP8080 ernaast die ik graag synchroon wil laten lopen met de virus.
Zo gezegd, zo gedaan -dacht ik-, maar de JP heeft nu een enorme vertraging t.o.v.
de virus en de rest van FLstudio, en hij loopt niet stabiel.
En dat terwijl hij zonder de virus als een trein loopt. (met mijn m-audio audiophile
geluidskaartje in FL)
Heeft iemand van jullie misschien enig idee wat ik fout doe?
Ik hoor het graag!
Mvrgr,
Dave