Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rustig maar heren, als noob wil ik soms ook gewoon begrijpen waarom mijn creatie wringt en niet doet wat ik verwacht te horen als ik herluister. Dus structuur is dus ook iets dat gewoonte blijkt, merk ik.
Ik begrijp dat deze TS ook gewoon even de basics, die jullie blind kunnen tekenen, blijkbaar, wil snappen.
Heb ik regelmatig nood aan: een referentie. En rara, mijn 1 cliché rap structuur track krijgt betere comments dan al de rest.
Next up: meters zonder structuur acid dreun maar wel veel lol![]()

luisteren, luisteren, nog eens luisteren....... waneer komt wat en waarom.
Tip die ik wel eens gaaf aan iemand die wou leren draaien (vroeger) om "hiphouse" te luistern
duidelijker kan het niet![]()
Zo gaat het ook met Amerikaanse films. Geef mij maar liever een trage Franse film met super kleur. Goeie sex en mooie rembrandt achtige belichting. Wijntje er bij. Maar idd voor het grote geld van Amerikaanse markt doe je dat idd niet nee.
drinken moet maar dit snap ik niet..... )of jij snapt het niet) 
Ik master nu zo een beetjecalkes wel alleen mijn structuur is nog steeds waardeloos. Kan iemand mijn de perfecte 3 min house opbouw beschrijfen tot in de detail thank you
House is in basis gewoon Disco